Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schedeland II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schedeland II

    2de poging.
    Feedback over wat beter kan wordt zeer geapprecieerd!


    F/20
    20sec
    ISO 80

    Bedankt om te kijken
    “Be yourself; everyone else is already taken.” – Oscar Wilde

  • #2
    Re: Schedeland II

    Mooi en de F/20 heeft effect.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Schedeland II

      Mijn foto is al meer dan 100 keer bekeken, doch nog maar van 1 iemand feedback (waarvoor dank!).
      Mag ik hieruit concluderen dat dit een perfect foto is?
      “Be yourself; everyone else is already taken.” – Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: Schedeland II

        Mooi met die reflecties in het water. Zou wel nog een kleine verbetering in de titel aanbrengen ;-) .

        Comment


        • #5
          Re: Schedeland II

          Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
          Mooi met die reflecties in het water. Zou wel nog een kleine verbetering in de titel aanbrengen ;-) .
          Dacht ik ook net. Voor de rest een goede en aangename foto.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment


          • #6
            Re: Schedeland II

            Oorspronkelijk geplaatst door grizze Bekijk bericht
            Mijn foto is al meer dan 100 keer bekeken, doch nog maar van 1 iemand feedback (waarvoor dank!).
            Mag ik hieruit concluderen dat dit een perfect foto is?
            ...die conclusie mag je zeker niet trekken!
            Er zijn een paar redenen waarom er niet gereageerd wordt. Ofwel is de foto zo slecht dat alle commentaar overbodig is, ofwel spreekt de foto niet echt aan, of weet men niet wat men moet zeggen... niet goed, maar ook niet slecht...
            Persoonlijk vind ik dat de vlakverdeling hier niet goed zit.
            Denk dat je foto veel sterker wordt als je er een vierkante uitsnede van maakt, snij rechts af net naast de wagen, onderaan ter hoogte van de rechter verlichtingspaal, links tot je net aan de rand van de sluis komt en bovenaan tot je een vierkant hebt.
            Naar mijn mening heeft het stuk barak (?) rechts, noch het kanaal links enige toegevoegde waarde, én er is erg veel blauwe (lege) lucht.
            Is slechts mijn mening (en positief bedoeld)... misschien heb je er iets aan...
            "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

            Comment


            • #7
              Re: Schedeland II

              Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
              ...die conclusie mag je zeker niet trekken!
              Er zijn een paar redenen waarom er niet gereageerd wordt. Ofwel is de foto zo slecht dat alle commentaar overbodig is, ofwel spreekt de foto niet echt aan, of weet men niet wat men moet zeggen... niet goed, maar ook niet slecht...
              Persoonlijk vind ik dat de vlakverdeling hier niet goed zit.
              Denk dat je foto veel sterker wordt als je er een vierkante uitsnede van maakt, snij rechts af net naast de wagen, onderaan ter hoogte van de rechter verlichtingspaal, links tot je net aan de rand van de sluis komt en bovenaan tot je een vierkant hebt.
              Naar mijn mening heeft het stuk barak (?) rechts, noch het kanaal links enige toegevoegde waarde, én er is erg veel blauwe (lege) lucht.
              Is slechts mijn mening (en positief bedoeld)... misschien heb je er iets aan...
              Dankjewel voor de onderbouwde opmerking. Ik probeer eerstdaags de foto bij te snijden.
              “Be yourself; everyone else is already taken.” – Oscar Wilde

              Comment

              Working...
              X