Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

groeps pose voor affiche

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • groeps pose voor affiche

    Hallo , ik weet niet goed in welke rubriek mijn vraag moet staan dus gooi ik ze maar in de algemene rubriek.

    Heb volgend probleempke , mijn vriendin die is wa bezig met begeleiding van jeugdtoneel , dit is het 2 jaar dat ze bezig zijn . Vorig jaar heb ik op het laatste moment nog ne flyer en affiche inelkaar gestoken, maar dit jaar zijn we er op tijd bij en kan ik er iets deftig van maken.

    nu had ik een affiche in gedachen met een soort geposeerde groepsfoto erop.

    Er zijn 5 meisjes en 1 jongen , en het stuk gaat over "maskesvlees" en de situtatie is in het HIP HOP gebeuren.

    Nu is mijn vraag , aangezien ik nog 0.0 fotoshoots met modellen heb , of er intressante links voorradig zijn met POSES voor een groep.

    of als er creatievelingen onder jullie tips hebben.


    EOS 300D / REBEL kitlens + SIGMA 70-300 F4-5.6 II APO macro SUPER + EF 50 MM 1.8 + SiGMA ef 500 super dg + BG-01

  • #2
    Re: groeps pose voor affiche

    laat die maskes eens allemaal op handen en knieen zitten,de jongen erachter met ieder maske aan de leiband!
    of omgekeerd:de jongen op de grond en de maskes er met z'n allen opvliegen!
    zo kun je wat beweging brengen in een stistaand beeld
    het genre hip-hop ben ik nie echt in thuis,kun je miss toevoegen dmv de kleding of met gekleurde spots oid
    ik hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen,succes!
    grts; M

    Comment


    • #3
      Re: groeps pose voor affiche

      Oorspronkelijk geplaatst door meuwi
      laat die maskes eens allemaal op handen en knieen zitten,de jongen erachter met ieder maske aan de leiband!

      Comment

      Working...
      X