Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tatoeage vraag kleur te donker.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tatoeage vraag kleur te donker.

    Hallo,

    Ik heb sinds 2 dagen een cosmetische tattoo laten zetten, kleur bruin 3x3cm enkel vind ik dat de kleur gewoon weg veel te donker is. Gaat dit nog veel lichter worden de komende weken? Indien dit niet is, kan dit nog lichter worden gemaakt? Iemand ervaring?


    Bedankt!

  • #2
    Tatoeage vraag kleur te donker.

    Heb je die informatie dan niet gekregen van diegene dat u hierbij geholpen heeft?
    Lijkt me logisch daar eerst ten rade te gaan.
    Ik vrees dat dit heel persoonlijk is en niet iedereen op dezelfde manier reageert op dergelijke zaken.
    Hopelijk lost alles zich op.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Tatoeage vraag kleur te donker.

      Wat is een cosmetische tattoo?
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Tatoeage vraag kleur te donker.

        Het is te hopen dat Lenzo zich hier niet speciaal voor geregistreerd heeft op het forum 😜

        Comment


        • #5
          Re: Tatoeage vraag kleur te donker.

          Foto nemen (RAW-formaat) en de ZW-balans aanpassen tot het gewenste resultaat. Wel bewerken op een gekalibreerd scherm kwestei kleurechtheid te hebben en dan afprinten op een eveneens gekalibreerde printer.
          Sorry, maar wie zich met dergelijke zaken in laat, vooral als die blijvend en onveranderbaar zijn, moet toch wel eerst even info inwinnen en niet nadien ...
          Zo iets van: Als 't kalf verdronken is ....
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: Tatoeage vraag kleur te donker.

            Paar weken wachten tot de huid terug rustig is,en dan resultaat bekijken.

            Comment


            • #7
              Re: Tatoeage vraag kleur te donker.

              Oorspronkelijk geplaatst door gympie Bekijk bericht
              Het is te hopen dat Lenzo zich hier niet speciaal voor geregistreerd heeft op het forum ��
              Wie weet waar Topic Starter zijn vraag in al zijn schrik nog meer geplaatst heeft
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #8
                Re: Tatoeage vraag kleur te donker.

                even rechtsgeklikt op Cosmetische tatouage en google vertelt jet het volgend https://www.salonlaluna.nl/15-dingen...ische-tattoos/
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                Comment


                • #9
                  Re: Tatoeage vraag kleur te donker.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                  Wat is een cosmetische tattoo?
                  Ik zie niet graag tatoeages (die rare plaatjes) op een gezonde en mooie huid, maar een cosmetische tatoeage is bedoeld om huid verminkingen bij voorbeeld bij een litteken te camoufleren, ze worden vaak toegepast bij vrouwen met een borstreconstructie om de tepels met een tatoeage weer zichtbaar te maken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tatoeage vraag kleur te donker.

                    Een pas gezette tatoeage is altijd heel donker.
                    De echte kleur komt pas na genezing van de huid.
                    Cosmetische tatoeages zoals permanente make-up vervagen zelf over tijd door blootstelling aan de zon en dienen om de zoveel tijd te worden bijgewerkt.
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tatoeage vraag kleur te donker.

                      Ik ken iemand die 12 jaar geleden een zwart streepje rond haar lippen en oogranden liet zetten. Nu is dat hopeloos uit de mode, maar na 12 jaar is het nog even zwart als vlak na de plaatsing. Men had haar beloofd dat het na 2 tot 3 jaar helemaal zou uitgebleekt zijn.
                      Men kan het verwijderen met de laser, maar het zou heel pijnlijk en nogal duur zijn.

                      Comment

                      Working...
                      X