Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mr Worm on a nightly adventure

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mr Worm on a nightly adventure










    Last edited by zibro; 22 december 2018, 20:25.
    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Mr Worm on a nightly adventure

    Goed, in elk geval origineler dan je vorige waarvan er zo ongeveer een tienduizernd op flickr en co te zien zijn, originaliteit is altijd een pluspunt vind ik.

    Comment


    • #3
      Re: Mr Worm on a nightly adventure

      Ook de titel is een pluspunt voor deze originele foto.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Mr Worm on a nightly adventure

        Grapje:
        De commissie van wijze mannen heeft zich over je foto gebogen en goedgekeurd (zie bovenste twee reacties).

        Je kunt er een beetje een verhaaltje van maken in de trend van " een lichtworm" die (vul hierna zelf uw fantasie in ).....
        Leuk, het enige waar ik een beetje over twijfel is de scherpte van "de zon".

        LEUK!

        Groet,
        Ruud

        Comment


        • #5
          Re: Mr Worm on a nightly adventure

          Thx voor de reacties.
          Ik twijfel ook nog steeds over 'de zon' of in mijn fantasie, 'de maan'
          Ik heb er nog een update bijgezet. Misschien dat hier ook less is more geldt.
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #6
            Re: Mr Worm on a nightly adventure

            Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
            Thx voor de reacties.
            Ik twijfel ook nog steeds over 'de zon' of in mijn fantasie, 'de maan'
            Ik heb er nog een update bijgezet. Misschien dat hier ook less is more geldt.
            Met de "maan" in jou gedachte ware het beter (denk ik) deze in sikkelvorm te presenteren, de schijn van licht mag blijven. Volg je gevoel !

            Tevens via deze weg een dikke 'dank' aan Ruud voor deze "bevordering".
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Mr Worm on a nightly adventure

              Prachtige opname, volg je gevoel zou ik zeggen, maar je wilt wss ook een mening
              Ik zou zeggen het maantje heeft meer cachet aan je beeld, toch mijn mening,
              Groetjes Katrien
              Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

              Comment


              • #8
                Re: Mr Worm on a nightly adventure

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Tevens via deze weg een dikke 'dank' aan Ruud voor deze "bevordering".
                Het was -je kent me- maar een kwinkslag, maar je bent een tijdje weggeweest en ik heb je regelmatige aanwezigheid en reacties toch wel een beetje gemist.
                Ere wie ere toe komt! Dus welcome back!

                Over de foto, want het is tenslotte Zibro's werk waar we op reageren:
                Ik vind degene met het oplichtende waterige zonnetje/ volle maantje (dus de eerste) het beste omdat daar een zekere dynamiek in zit waardoor jouw idee het beste tot uitdrukking komt, denk ik.

                Groet en gezellige dagen voor allen!
                Ruud

                Comment

                Working...
                X