Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotopic ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotopic ?

    Hallo allemaal, ik heb een vraagje ivm fotopic, kan iemand mij uitleggen hoe ik een bepaalde foto uit een bepaalde collectie kan verwijderen zonder dat er andere foto's of zelfs de hele collectie verloren gaan.
    Om een beter idee te hebben over mijn vraag kan je eens gaan kijken op mijn fotopicsite, in de collectie sd dijlevallei staan een aantal beelden van een zonsondergang en die horen daar niet thuis, heb ze per ongeluk mee gestuurd met de rest en nu wil ik die daar graag weg, iemand een oplossing ?

    Alvast bedankt
    Eric Van Aerschot BD0730BE

  • #2
    Re: Fotopic ?

    Wanneer je inlogt (net zoals je je foto's upload) Selecteer dan de collectie waar je foto's wilt wissen naast "Edit collection".
    Kom je bij algemene instellingen voor je collectie
    daar is een tabblad "Images" -> klikken
    Daar zie je onder elke foto een keuzemenu staan -> kies "delete" bij foto's die je eruit wil.
    Dan onderaan "save changes"

    That's it!

    Succes!

    ZABB
    BD1094BE - Canon 40D en nog één en ander.

    Comment


    • #3
      Re: Fotopic ?

      log in, selecteerd de collectie, klik op de tab images (rechts van properties), 1 van de tools is delete (net onder de plaatst waar je zelf commentaar kan toevoegen)
      Mavica CD200 VCL-HG2037X VCL-MHG07A

      Comment


      • #4
        Re: Fotopic ?

        @ZABB & Blue.eyes
        Bedankt voor de verhelderende uitleg, heb het meteen geprobeerd en is ook gelukt.
        Eric Van Aerschot BD0730BE

        Comment

        Working...
        X