Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

begijnhof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] begijnhof

    Telkens wanneer ik in Brugge ben kan ik het niet nalaten om dit mooie begijnhof te fotograferen, weg van alle drukte en glitter van deze eindejaarskermis.

    DSC_7633 by Raf Strobbe, on Flickr

    Grotere versie mogelijk door op de foto te klikken.

    Bedankt voor het kijken,

    Raf.

  • #2
    Re: begijnhof

    knappe ZW omzetting heel mooi gebracht ,je moet daar eens teruggaan moest er sneeuw liggen ,

    Comment


    • #3
      Re: begijnhof

      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      knappe ZW omzetting heel mooi gebracht ,je moet daar eens teruggaan moest er sneeuw liggen ,
      Bedankt voor de positieve reactie. Goede tip om daar met sneeuw eens terug te gaan. Hopelijk krijgen we nog wat sneeuw deze winter.

      Comment


      • #4
        Re: begijnhof

        Mooi plaatje van een heel bekend plekje.
        zit wel een kleine vertekening in.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: begijnhof

          Inderdaad lijkt wat vertekening te hebben, maar dat is misschien een indruk. Heel mooi !
          Mvg Philip

          Comment


          • #6
            Re: begijnhof

            Heerlijk om in rond te wandelen! Fijn beeld!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: begijnhof

              Bedankt voor de reacties.
              Ik heb er wat aan gesleuteld in LR maar geen enkele bewerking gaf bevredigend resultaat. Automatische lenscorrectie was reeds gebeurd bij de versie die hier gepost is.
              Die oude gebouwen zijn ook niet volledig loodrecht, vooral dat kapelletje links heeft wat overhellende muren.
              Dan maar manueel wat uitgeprobeerd: lens distortion, vertical en horizontal correction. In plaats van dit op deze foto toe te passen heb ik een andere met deze correcties gepost (begijnhof II) vanuit een wat ander standpunt genomen. Ik had er verschillende genomen omwille van de positie van de boomstammen t.o.v. de gebouwen. Ben benieuwd naar reacties.
              grts,
              Raf.

              Comment

              Working...
              X