Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen bij een VPN provider

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vragen bij een VPN provider

    1) Is een jaar abonnement duur?
    2) Is het moeilijk te installeren?
    3) Werkt het met de Telenet decoder?
    4) Wellicht de belangrijkste vraag, slaat het uw surfgedrag op?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Vragen bij een VPN provider

    De Telenet decoder werkt niet via VPN naar een andere provider.
    Die andere provider biedt geen Telenet diensten aan.
    De decoder van Telenet neemt een eigen IP adres buiten uw eigen netwerk.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Vragen bij een VPN provider

      Is dat ook zo bij Proximus?
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Vragen bij een VPN provider

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Is dat ook zo bij Proximus?
        Als men het menu en diensten wil gebruiken die een provider aanbiedt ... logisch toch dat je bij die provider zelf moet zijn?
        TV diensten wel te verstaan.
        Hoe zou jij anders die decoder gaan programmeren om een VPN connectie op te zetten?
        Dat kan je wel met je PC natuurlijk voor internet.

        Misschien moet je eerder eens uitleggen wat je bedoeling is.
        Last edited by VerSeg; 16 december 2018, 12:18.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Vragen bij een VPN provider

          Mijn Pc veiliger maken.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Vragen bij een VPN provider

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Mijn Pc veiliger maken.
            Loskoppelen van het internet ;-)

            Ik denk dat de kostprijs veel afhangt van hoeveel data je via de Vpn wil gebruiken.

            Zoek eens wat Vpn aanbieders op en vergelijk.

            Effe gegoogeld, minder dan 7 dollar per maand. Servers over heel de wereld.
            Top-rated VPN for 2024. Private and secure internet access worldwide, on any device. 24/7 support. Try ExpressVPN for 30 days risk-free.


            30 dagen geld terug volgens de site.

            Zelf geen ervaring ermee.

            Als het vooral om te surfen is, is tor mischien een oplossing.
            Vroeger aan de trage kant, geen idee of dit verbeterd is.
            Defend yourself against tracking and surveillance. Circumvent censorship.




            --
            mlap.
            T.T.

            Comment


            • #7
              Re: Vragen bij een VPN provider

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Mijn Pc veiliger maken.
              Wat heeft dat dan met de Telenet decoder te maken?
              De decoder is enkel voor TV, voor uw internet speelt enkel de router mee.

              Trouwens als je via VPN naar een duistere website surft vol met malware, dan kan je nog steeds een of ander binnen halen.

              Veiligheid ligt vooral bij jezelf.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Vragen bij een VPN provider

                Ja Freddie, dat weet ik, maar surf ja dan niet anoniem op het internet met VPN?
                En zoveel kaas heb ik niet gegeten van zulke zaken, omdat ze spraken over een VPN provider...….was ik effe de pedalen kwijt.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Vragen bij een VPN provider

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Ja Freddie, dat weet ik, maar surf ja dan niet anoniem op het internet met VPN?
                  En zoveel kaas heb ik niet gegeten van zulke zaken, omdat ze spraken over een VPN provider...….was ik effe de pedalen kwijt.
                  Op het eerste zich ja, je bent anoniem aangesloten op het internet.
                  Dan moet je verder heel goed opletten dat je nergens je anonimiteit kwijt speelt.
                  Inloggen op websites, en zeker forums kunnen je anonimiteit te niet doen.
                  Facebook, afblijven....

                  Wil je echt anoniem zijn, zul je eerst moeten leren via welke wegen je allemaal volgbaar bent via internet zoals ip adres, Mac adres, cookies, gebruikte browser, gebruikt besturingssysteem, en zelfs de grootte van je scherm.
                  Allemaal dingen waardoor je gevolgd kunt worden.





                  --
                  mlap.
                  T.T.

                  Comment


                  • #10
                    Vragen bij een VPN provider

                    Als iedereen echt anoniem zou surfen, dan zou het internet pas onveilig zijn want dan kunnen ook anderen u anoniem in het zak zetten, je openbaar beledigen of beschuldigen.
                    Nog maar goed dat er enige traceerbaarheid is.

                    Vergelijk het met alle wagens zonder nummerplaat ... zou mooi worden. [emoji6]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vragen bij een VPN provider

                      Als je echt anoniem wil surfen, dan moet je Darknet of Deepweb gebruiken. Is geliefd bij pedofielennetwerken, drughandelaars, bitcoin-criminelen, hackers, huurmoordenaars, enz.
                      Als je bijvoorbeeld TV uitzendingen zoals "uitzending gemist" wil bekijken, krijg je soms de melding dat je dat niet kan bekijken vanuit het buitenland. Via een VPN lukte het dan dikwijls wel, maar tegenwoordig worden de IP adressen van VPN providers ook herkend en krijg je alsnog een blokkeringsbericht.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vragen bij een VPN provider

                        Ik gebruik zelf al een heel tijdje https://www.purevpn.com/. Ik ben over hun service heel tevreden.

                        Een voordeel van een VPN is dat Telenet/Proximus niet dadelijk kan zien welke data er wordt verzonden en ontvangen daar de data geëncrypteerd is. Natuurlijk krijg je hier ook een IP toegewezen en inloggen op een Internet service verraad natuurlijk dadelijk wie je bent.

                        Ik gebruik die VPN-verbinding dan ook meestal als ik niet vanuit thuis aan het werken ben. Door de encryptie kan men weinig doen met de data die ik aan het verzenden of ontvangen ben. Althans, dat is mij toch altijd verteld. Ik ben zelf geen hacker dus ik weet niet of er misschien toch een manier is om de inhoud te achterhalen, maar ik vermoed van niet.

                        Maar, ik kan deze VPN-service wel aanraden.
                        Mvg,
                        Rudy Mas
                        Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vragen bij een VPN provider

                          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                          Als je echt anoniem wil surfen, dan moet je Darknet of Deepweb gebruiken. Is geliefd bij pedofielennetwerken, drughandelaars, bitcoin-criminelen, hackers, huurmoordenaars, enz.
                          Als je bijvoorbeeld TV uitzendingen zoals "uitzending gemist" wil bekijken, krijg je soms de melding dat je dat niet kan bekijken vanuit het buitenland. Via een VPN lukte het dan dikwijls wel, maar tegenwoordig worden de IP adressen van VPN providers ook herkend en krijg je alsnog een blokkeringsbericht.
                          Dit laatste heb ik opgelost door een eigen VPN-server te installeren. Zodoende kan ik altijd op mijn eigen VPN inloggen en dan surfen met het Telenet IP-adres op verplaatsing.
                          Mvg,
                          Rudy Mas
                          Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vragen bij een VPN provider

                            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                            Als je echt anoniem wil surfen, dan moet je Darknet of Deepweb gebruiken. Is geliefd bij pedofielennetwerken, drughandelaars, bitcoin-criminelen, hackers, huurmoordenaars, enz.
                            Als je bijvoorbeeld TV uitzendingen zoals "uitzending gemist" wil bekijken, krijg je soms de melding dat je dat niet kan bekijken vanuit het buitenland. Via een VPN lukte het dan dikwijls wel, maar tegenwoordig worden de IP adressen van VPN providers ook herkend en krijg je alsnog een blokkeringsbericht.
                            Pardon!
                            Wie denk je wel dat ik ben?
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vragen bij een VPN provider

                              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                              Dit laatste heb ik opgelost door een eigen VPN-server te installeren. Zodoende kan ik altijd op mijn eigen VPN inloggen en dan surfen met het Telenet IP-adres op verplaatsing.
                              Alleen wil TS net het omgekeerde doen ... van thuis uit via een ander netwerk.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X