Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op weg naar de pier lus correctie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Op weg naar de pier lus correctie

    De weg kronkelt vanuit Wijk aan Zee langs de Hoogovens noor de Noordpier van IJmuiden



    3 lichten verwijderd:

    Last edited by olivetti; 17 december 2018, 09:01.
    http://www.smuttynose.nl

  • #2
    Re: Op weg naar de pier

    knappe plaat - mooie compo en kleuren
    heel goed belicht
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Op weg naar de pier

      Knap, ook de lantaarnlichten als mooie sterretjes...heel mooi...en een van mijn ook wel eens te doen plaatjes...

      Groetjes
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Op weg naar de pier

        Mooi hoor Jan, goed gekozen belichting
        Eigenaardig dat je juist in de bocht die light trails hebt en niet de volledige weg.
        Zouden remlichten kunnen zijn, maar dan heeft die wel een rare manier om al remmend door de bocht te gaan

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Op weg naar de pier

          @Sieg Dank voor je reactie (ook Peter en Freddy). De lengte van het spoor van de achterlichten is de afstand die de auto in de belichtingstijd van 6 seconden aflegt
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: Op weg naar de pier

            Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
            @Sieg Dank voor je reactie (ook Peter en Freddy). De lengte van het spoor van de achterlichten is de afstand die de auto in de belichtingstijd van 6 seconden aflegt
            Ha juist inderdaad .... dom van mij , daar had ik niet bij stilgestaan omdat ikzelf altijd kies voor een zo lang mogelijke belichting zodat ik de trails heb lopen over de ganse weg
            Ofwel voeg ik verschillende belichtingen samen zodat ik weer de volledige light trails heb

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Op weg naar de pier

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Ha juist inderdaad .... dom van mij , daar had ik niet bij stilgestaan omdat ikzelf altijd kies voor een zo lang mogelijke belichting zodat ik de trails heb lopen over de ganse weg
              Ofwel voeg ik verschillende belichtingen samen zodat ik weer de volledige light trails heb

              grts
              Sieg
              Ik had ook wel een langere Light Trail willen hebben of meerdere korte maar er was bijna geen verkeer. Staand bovenop een duin in de volle wind, en het was bovendien erg koud, heb ik er eerder dan ik wilde de brui aan gegeven
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #8
                Re: Op weg naar de pier

                Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                Staand bovenop een duin in de volle wind, en het was bovendien erg koud, heb ik er eerder dan ik wilde de brui aan gegeven
                Herkenbaar Jan

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Op weg naar de pier

                  Heel interessante foto waar je langer kunt bij stilstaan over de combinatie van industrie en natuur. Mooi ook dat die kronkelende weg onze blik leidt naar die twee navigatielichten op het einde van de pier.
                  Maar eigenlijk terug een triest beeld over hoe wij onze aarde en de natuur vervuilen en opwarmen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Op weg naar de pier

                    Knap beeld met doordachte compo.

                    Detail kritiek modus aan: ik zou het witte lichtpunt links onder en de 2 witte vlekjes wegpoetsen. Ook links er een klein stukje af. Er staan nu 2 lichtjes net op de rand van de foto.
                    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                    Website - 500px - Instagram

                    Comment


                    • #11
                      Re: Op weg naar de pier

                      Heel goede compo door lijnen en vlakken die de kijker 'leiden'. Zeer speciaal van kleursfeer wat mij betreft maar daardoor interessant.
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Op weg naar de pier

                        knappe foto vind het nog tof al is het een klein stukje dat het juist in de bocht ligt ,dat storend lichtpuntje zou ik ook verwijderen ,maar een mooie foto hoor

                        Comment


                        • #13
                          Re: Op weg naar de pier

                          Hartelijk voor jullie fijne reacties. Inderdaad stemt dit soort landschappen zeker tot nadenken.
                          Goede tip om het onderste lichtpunt en de twee links in de marge te verwijderen. Update geplaatst
                          http://www.smuttynose.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Op weg naar de pier

                            Sorry, ik ben weer heel laat. Knappe foto's. Ik vind het eigenlijk wel tof dat de autolichten enkel in de bocht te zien zijn.
                            Mvg Philip

                            Comment

                            Working...
                            X