Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Bokrijk Winteravond op zaterdag 29 december 2018 om 16.00 uur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Bokrijk Winteravond op zaterdag 29 december 2018 om 16.00 uur


    SD Bokrijk Winteravonden 2018 - 2019 op zaterdag 29 december 2018 van 16.00 tot 21.00 uur.




    We gaan ons verder verdiepen in avond- en vuurwerkfotografie.













    De winteravonden te Bokrijk worden al een aantal jaren - met groot succes - georganiseerd.

    De avonden starten om 16u. en worden afgesloten om 21u.

    Het Openluchtmuseum baadt traditiegetrouw in een gezellige winterse avondsfeer met tal van activiteiten voor de hele familie.

    In museumdelen Kempen en Haspengouw nemen nostalgische kermisattracties je terug in de tijd.








    In de schiettent mik je met vaste hand op staafjes of op de roos en je kracht testen doe je op de Kop van Jut!
    Wie vindt de weg in het Spiegeldoolhof of durft de Cakewalk aan? Of liever een rustig ritje op het reuzenrad of de statige Grand Carousel, de kermisattracties staan garant voor uren familieplezier!
    Alles wordt opgeluisterd door muziek uit de draaiorgels en winterse hapjes en drankjes staan klaar.
    In de Oude Stad vertellen de muren een winters verhaal en is er een winterdorp op het marktplein (enkel van 26 tot 30 december). Bezoek ook zeker De sixties en beleef de kerstsfeer recht uit de jaren 60.
    De vuur- en lichtparade ‘Sacred Places’ baant zich een weg doorheen het museum.

    Als de avond valt sluiten we af met een spetterend vuurwerk om 19u. (ENKEL op vrijdagen en zaterdagen)


    Uiteraard is het domein uitgedost met een extra-gezellige sfeerverlichting.

    We verzamelen om 16.00 uur aan de hoofdingang aan de rotonde. Je kan dus best parkeren op Parking 1.



    Praktische info

    Van 26 december tot en met 30 december, en van 4 januari tot en met 6 januari, telkens van 16 uur tot 21 uur.
    Anders dan vorig jaar zullen er dit jaar geen tickets online verkocht worden. Tickets kunt u de avond van uw komst aan de kassa's kopen.

    De historische huizen zijn gesloten tijdens Winteravonden.
    Museumdeel Oost- en West Vlaanderen is niet toegankelijk
    Herberg St-Gummarus, De Superette Bokrijk, de snoepwinkel en de museumshop in het Openluchtmuseum zijn geopend.
    Het infocenter is open van 15 uur tot 20 uur.









    Toegangsprijzen


    Vanaf 13 jaar: € 7,50
    Van 3 - 12 jaar: € 2,00
    - 3 jaar en Bokrijkabonnees: gratis
    Parking: € 5,00
    Ritjes op de kermisattracties: € 1,50 per rit
    Prijskraampjes: € 2,50 per deelname (altijd prijs!)

    Er zijn geen groepstarieven voorzien.


    Gelieve in te schrijven met je nick(naam) ter controle voor het aantal deelnemers.

    We hopen jullie te mogen verwelkomen!


    We wensen je alvast een fijne Shooting Day in Bokrijk, de laatste SD van dit kalenderjaar.
    Op woensdag 2 januari 2019 is alweer de eerste SD van 2019 in Planckendael.



    Tips & Tricks over Avond- en Vuurwerkfotografie, je kan ze vrij downloaden.
    Attached Files
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

    BD0460BE

  • #2
    Re: SD Bokrijk Winteravond op zaterdag 29 december 2018 om 16.00 uur

    deelnemerslijst




    01 Bachus1909
    02 Francis1950
    03 Trezeke en dochter
    04 FKVK en compagnon
    05 Droopie007
    06 Patricske
    07 Zunoel en echtgenote
    08 Fotodirk
    09
    10
    Last edited by Bachus1909; 29 december 2018, 10:24.
    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

    BD0460BE

    Comment


    • #3
      Re: SD Bokrijk Winteravond op zaterdag 29 december 2018 om 16.00 uur

      Hallo,

      Ik kom ook. Mijn dochter komt ook mee om haar eerste avond foto's te maken.

      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: SD Bokrijk Winteravond op zaterdag 29 december 2018 om 16.00 uur

        Als er nog plaats is in Bokrijk komen we met zijn 2tjes
        FKVK

        Comment


        • #5
          Re: SD Bokrijk Winteravond op zaterdag 29 december 2018 om 16.00 uur

          Dag, allen.

          Ik zal er ook bij zijn.

          Groeten

          Eugène
          BD1766BE

          Comment


          • #6
            Re: SD Bokrijk Winteravond op zaterdag 29 december 2018 om 16.00 uur

            Ik ga ook komen

            Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

            Comment


            • #7
              Re: SD Bokrijk Winteravond op zaterdag 29 december 2018 om 16.00 uur

              Als het droog blijft dan kom ik ook samen met mijn vrouw.
              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

              Comment


              • #8
                Re: SD Bokrijk Winteravond op zaterdag 29 december 2018 om 16.00 uur

                Als het weer mee zit zal ik proberen de overtocht te maken tot daar.

                Groetjes,

                Dirk

                Comment


                • #9
                  Re: SD Bokrijk Winteravond op zaterdag 29 december 2018 om 16.00 uur

                  Frans bedankt voor het nemen van dit initiatief om naar het openluchtmuseum Bokrijk te gaan op de deze winteravond met BD. De weergoden waren wel niet met ons mee, maar na twee uurtjes was het gelukkig gedaan met regenen. Toch, jij kan er niets aandoen, maar de opstelling van de oude kermis in combinatie met de slechte verlichting van de oude gebouwen kan beter. Fotograferen was dan ook niet makkelijk en eerlijk gezegd mijn goesting was met de regen over en zo te zien heb ik van de avond (naar mijn goesting) geen enkele foto die goed is. Teveel vocht in de lucht, veel volk en bij het vuurwerk zag ik te laat dat ik verkeerd had scherp gesteld, domme toch.

                  Toch bedankt en op naar woensdag.
                  http://www.photo-patricske.be
                  Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                  Comment

                  Working...
                  X