Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PIN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PIN

    iedereen heeft het hier altijd over PIN

    kennelijk een winkel waar je vrij goedkoop digitale spullen kan kopen

    hebben die een website?
    een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

  • #2
    Re: PIN

    Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
    iedereen heeft het hier altijd over PIN

    kennelijk een winkel waar je vrij goedkoop digitale spullen kan kopen

    hebben die een website?
    Gebruik de search functie, dan kom je de URL *-tig keer tegen ...

    Maar allez, ik zal mijn goed hart eens laten spreken:

    "http://www.powerinnumbers.com.au"

    Comment


    • #3
      Re: PIN

      Hallo,

      Goede winkel voor geheugen kaartjes en x-drives ... voor het ogenblik compact-flash kaartje van Ridata 1 Giga aan 90 Euro en een 2 Giga aan 160 Euro ... eens kijken wat mijn bankrekening nog kan trekken deze maand ...

      Groetjes.

      Comment


      • #4
        Re: PIN

        btw heeft er hier iemand al een compactdrive ?

        en zo ja wat zijn je ervaringen ?
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Re: PIN

          Ik heb sinds enkele weken een CompactDrive met een 40GB 5400tr/min schijf. Mijn indruk is zeer positief. Het apparaat heeft een aluminium behuizing. Alleen is de scharnier van het dekseltje over de kaartslots een beetje licht. Vergeleken met mijn (ondertussen defecte) Digital Wallet copieert deze razendsnel. Verder is de meegeleverde tas zeer handig. Laden van 220V of 12V is ook een luxe. De laadtijd is echter te lang (12 uur). Daarom laad ik mijn batterijen in een GP snellader (1uur).

          Deze CompactDrive is ook bij PIN aangekocht. Op het aankoopbedrag heb ik van DHL nog een bijkomende rekening van 14,09 Euro gekregen ...

          Robert
          CANON 1Ds III | CANON 24-105 IS |CANON 85 1.2 |CANON 17-40 |CANON 70-300 DO IS | Canon 270 EX

          Comment


          • #6
            Re: PIN

            Ik heb sinds vorige week een Compact Drive PD7X van 100 Giga (ook van PIN), en ik kan Megapixel zijn commentaar alleen maar beamen. Het is een degelijk toestel, en het doet een copy + verify in een razend snel tempo. (een pak sneller dan mijn XDriveII)

            Groetjes,

            Tim.
            www.gijbels.net

            Comment


            • #7
              Re: PIN

              Ik heb sinds kort een X Drive gekocht. Ben er ook best tevreden mee. Kan gemakkelijk massa's MP3's aan (op een schijf van 60 Gig). Alleen twee nadelen: de batterij dient snel worden opgeladen vind ik en het lipje waar je je USB kabel dient vast te doen of je hoofdtelefoon gaat niet gemakkelijk terug in de gaatjes.

              Ze hebben nu ook een nieuwe versie van hun Xdrive met LCD scherm. Je kan er blijkbaar wel geen MP3tjes mee beluisteren. 't is dus kiezen tussen 't een of 't ander.

              Robby

              Comment


              • #8
                Re: PIN

                Heb vorige week vrijdag ook eentje besteld bij PIN, maar heb ze nog niet.

                Zal nog enkele dagen moeten wachten vrees ik.
                mvg,
                Geronimo
                www.geronimosite.net

                Comment

                Working...
                X