Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

    En tevreden van ?

    Last edited by Alfa Centauri; 8 december 2018, 21:33.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

    Laat ons zeggen, proberen mee te werken. Eerst kon ik enkel een account aanmaken met mijn werk e-mail omdat die doos op het werk stond. Dat wou ik dus niet maar het duurde 2 maand om toch zover te komen. Daarna hebben ze het opengesteld, maar dan had ik 2 accounts en kon ik toch enkel op het werk laten leveren, niet in een box dichter bij huis. Dan heeft het verschillende telefoontjes gekost om toch die account opgezegd te krijgen. Je moet ook de app installeren (ik heb echt wel iets tegen apps).

    Ze laten je niet los, maar alhoewel het idee beter is dan de box van Bpost die enkel met een beperkt aantal leveranciers werkt zijn ze niet klant vriendelijk. Zelfs na verschillende malen telefonisch en via e-mail vragen om de account op te zeggen en ze doen het gewoon niet.

    Comment


    • #3
      Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

      Lijkt me een identieke menier van werken zoals bPost aanbiedt, maar wat uitgebreider.
      Bij sommige winkels kan je dan wel problemen krijgen om te betalen vrees ik ... uw naam komt dan niet overeen met deze op de kredietkaart.
      En wat kost deze dienst eigenlijk?

      Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
        Laat ons zeggen, proberen mee te werken. Eerst kon ik enkel een account aanmaken met mijn werk e-mail omdat die doos op het werk stond. Dat wou ik dus niet maar het duurde 2 maand om toch zover te komen. Daarna hebben ze het opengesteld, maar dan had ik 2 accounts en kon ik toch enkel op het werk laten leveren, niet in een box dichter bij huis. Dan heeft het verschillende telefoontjes gekost om toch die account opgezegd te krijgen. Je moet ook de app installeren (ik heb echt wel iets tegen apps).

        Ze laten je niet los, maar alhoewel het idee beter is dan de box van Bpost die enkel met een beperkt aantal leveranciers werkt zijn ze niet klant vriendelijk. Zelfs na verschillende malen telefonisch en via e-mail vragen om de account op te zeggen en ze doen het gewoon niet.
        Ok lijkt me duidelijk.
        Ik had de app al op mijn foon gezet, maar ga hem er direct af halen...
        Vraag me ook af wat als het mis gaat??
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Lijkt me een identieke menier van werken zoals bPost aanbiedt, maar wat uitgebreider.
          Bij sommige winkels kan je dan wel problemen krijgen om te betalen vrees ik ... uw naam komt dan niet overeen met deze op de kredietkaart.
          En wat kost deze dienst eigenlijk?

          Verstuurd vanaf mijn SM-T830 met Tapatalk
          Wel van de prijs kan ik niets vinden.
          Wellicht is het "gratis" maar krijgen ze hun inkomsten van de winkel die toelaat om de boxen te plaatsen...
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
            Wel van de prijs kan ik niets vinden.
            Wellicht is het "gratis" maar krijgen ze hun inkomsten van de winkel die toelaat om de boxen te plaatsen...
            En de winkel gaat betalen voor iets waar ze niets mee te maken hebben?
            Gratis werken doet inderdaad niemand.
            Ik vond ook niet meteen iets van een prijs (klant), maar ook niet dat het gratis is.
            Bij het systeem van bPost begrijp ik het, het is van hun eigen voor zendingen via hun en het spaart geld uit want elk pakje dat daar afgehaald wordt, daar moeten ze geen postbode voor inzetten dat twee keer aan de deur moet komen omdat men niet thuis was.

            De winkel zal wel betalen, maar hoe die daaraan wint snap ik nog niet.
            Als ze geen pakjes aanvaarden dan moeten ze er ook geen personeel op zetten.
            Hier halen ze echter aan dat er bespaard wordt op personeel: https://www.bringme.com/nl/blog/zo-v...ld-met-bringme
            Last edited by VerSeg; 9 december 2018, 01:37.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              En de winkel gaat betalen voor iets waar ze niets mee te maken hebben?
              Gratis werken doet inderdaad niemand.
              Ik vond ook niet meteen iets van een prijs (klant), maar ook niet dat het gratis is.
              Bij het systeem van bPost begrijp ik het, het is van hun eigen voor zendingen via hun en het spaart geld uit want elk pakje dat daar afgehaald wordt, daar moeten ze geen postbode voor inzetten dat twee keer aan de deur moet komen omdat men niet thuis was.

              De winkel zal wel betalen, maar hoe die daaraan wint snap ik nog niet.
              Als ze geen pakjes aanvaarden dan moeten ze er ook geen personeel op zetten.
              Hier halen ze echter aan dat er bespaard wordt op personeel: https://www.bringme.com/nl/blog/zo-v...ld-met-bringme
              Als je in de winkel je pak gaat afhalen, is de kans ook groot dat je daar iets koopt ?
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

                Wij gebruiken de BringMe boxen op het werk (zo kunnen e pakjes op ons werkadres laten leveren in plaats van thuis).
                De enig problemen die we kennen is dat ze dikwijls vol zitten (er wordt teveel gebruik van gemaakt)

                Al heel veel gebruik van gemaakt en nog geen enkel probleem gekend.
                Alle koerierdiensten (ook Bpost) lever probleemloos in de box.
                Wij hebben ook zo een sleutelhanger (token) zodat je niet altijd je smartphone moet gebruiken.
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                Comment


                • #9
                  Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                  Al heel veel gebruik van gemaakt en nog geen enkel probleem gekend.
                  Alle koerierdiensten (ook Bpost) lever probleemloos in de box.
                  Wij hebben ook zo een sleutelhanger (token) zodat je niet altijd je smartphone moet gebruiken.
                  En de pakjes waar getekend moet worden voor ontvangst, lukt dat ook?
                  Ongeveer de helft van de keren moet hier getekend worden en vooral tijdens feestdagen.
                  Ook steekt het vaak in redelijk grote verpakkingen en sommige dozen wegen meer dan 20 kg.
                  Steken ze dat dan ook in een box?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                    Laat ons zeggen, proberen mee te werken. Eerst kon ik enkel een account aanmaken met mijn werk e-mail omdat die doos op het werk stond. Dat wou ik dus niet maar het duurde 2 maand om toch zover te komen. Daarna hebben ze het opengesteld, maar dan had ik 2 accounts en kon ik toch enkel op het werk laten leveren, niet in een box dichter bij huis. Dan heeft het verschillende telefoontjes gekost om toch die account opgezegd te krijgen. Je moet ook de app installeren (ik heb echt wel iets tegen apps).

                    Ze laten je niet los, maar alhoewel het idee beter is dan de box van Bpost die enkel met een beperkt aantal leveranciers werkt zijn ze niet klant vriendelijk. Zelfs na verschillende malen telefonisch en via e-mail vragen om de account op te zeggen en ze doen het gewoon niet.
                    Vermeld dan bij het contact Artikel 17 van de GDPR: Right to erasure (Right to be fotgotten) - Link: https://gdpr-info.eu/art-17-gdpr/

                    Als je het op deze manier aan de man brengt en ze er op wijst dat je anders de controle dienst gaat informeren, dan zullen ze wel snel reageren. Anders kunnen ze een controle krijgen die hun ganse GDPR onder de loep gaat nemen, en dat kan het bedrijf veel geld kosten.

                    Heb dit ook zo al eens gedaan bij een bedrijf die mij maar bleef lastigvallen met reclame terwijl ik hun al 2x had gevraagd mijn gegevens te verwijderen uit hun database. Na die laatste e-mail, was mijn informatie binnen de 24u verwijderd.
                    Mvg,
                    Rudy Mas
                    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      En de pakjes waar getekend moet worden voor ontvangst, lukt dat ook?
                      Ongeveer de helft van de keren moet hier getekend worden en vooral tijdens feestdagen.
                      Ook steekt het vaak in redelijk grote verpakkingen en sommige dozen wegen meer dan 20 kg.
                      Steken ze dat dan ook in een box?
                      Ik dacht ergens gelezen te hebben: max 30 kg
                      Max afmetingen zullen ook wel op hun site staan.
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #12
                        Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        Ik dacht ergens gelezen te hebben: max 30 kg
                        Max afmetingen zullen ook wel op hun site staan.
                        Maar die afmetingen weet men nooit vooraf.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Maar die afmetingen weet men nooit vooraf.
                          Da's juist, maar een Amerikaanse dubbele koelkast zal toch niet lukken ...
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #14
                            Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

                            Tja, het is een noodoplossing.
                            Als ik thuis ben, laat ik thuis leveren. Deze ochtend CB al om 9:00 uur !
                            En verder vind ik dat Bpost in onze gemeente héél goed zijn werk doet.
                            Ook is het gemakkelijk dat we een postkantoor hebben, daar afhalen gaat ook altijd heel vlot.
                            De vraag is hoe lang dat Bpost(kantoor) dat nog kan volhouden....want de hoeveelheid pakjes die ze daar aan het loket komen afhalen is ook niet min....
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #15
                              Re: Al iemand met "Bringme" gewerkt ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                              En verder vind ik dat Bpost in onze gemeente héél goed zijn werk doet.
                              Met veel vertraging de laatste weken ... tussen de drie en tien dagen te laat.
                              In de week nog met de postbode gesproken en hij zei zelf dat als men pakjes wil laten versturen, men op dit moment beter niet voor bPost kiest.
                              Sommigen hebben geluk, anderen kunnen heel lang wachten als het via het sorteercentrum Brussel moet passeren.
                              Maar die van PostNL krijgen het ook moeilijk, pakjesperiode en veel meer zendingen doordat meer bedrijven voor hun kiezen door de problemen van bPost.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X