Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Al ramen laten plaatsen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Al ramen laten plaatsen

    Hallo denktank! ;-)

    Oude, houten ramen met dik enkel glas zou ik willen laten vervangen door aluminum ramen (pvc mag niet... Stadsvoorschrift)
    M.a.w. ben op zoek naar een betrouwbare ramenplaatser.
    Ramen moeten komen ergens in postcode 2000
    Heeft iemand - zowel positieve als negatieve - ervaringen met https://kusters.org ?
    Of kan iemand mij een betrouwbare plaatser aanraden? Profel(ramenplaatser) al gehad, maar te beperkt in mogelijkheden. (Draai-kip, ...)

  • #2
    Re: Al ramen laten plaatsen

    Het zou al helpen als je een regio aangaf
    ”Dans la vie Il faut ętre bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Al ramen laten plaatsen

      Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Het zou al helpen als je een regio aangaf
      Postcode 2000 (= regio Antwerpen)

      Comment


      • #4
        Re: Al ramen laten plaatsen

        Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
        Postcode 2000 (= regio Antwerpen)
        Dat is wat uit de buurt.
        In de omgeving van Leuven zit een hele goeie: Allivan (Herent)
        Heeft bij ons ook al eens een herstelling gedaan na een ( mislukte) inbraakpoging.
        Serieuze mensen en heel bekwaam personeel.
        Maar je kan natuurlijk altijd vragen. Als het de moeite is, kijken ze misschien niet op een beetje afstand.
        ”Dans la vie Il faut ętre bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: Al ramen laten plaatsen

          AllMetal uit Willebroek.
          Kleine firma, topservice, en beloftes worden nagekomen.

          Comment


          • #6
            Re: Al ramen laten plaatsen

            Comment


            • #7
              Re: Al ramen laten plaatsen

              Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
              Heeft iemand - zowel positieve als negatieve - ervaringen met https://kusters.org ?
              Ik heb er spijtig genoeg ervaring mee en het is zelfs zeer slechte ...details ga ik hier niet neerpennen...
              Nee, die firma komt nooit meer binnen bij mij.... en zou ik zelfs mijn vijanden nog niet aanbevelen
              Ze kunnen hun firmanaam beter veranderen in KutZers
              Wel ervaring met 2 andere uit de buurt..

              Kwadro : was ook iets misgegaan maar die hebben alles op hun kosten zonder morren compleet vervangen en heel goed opgelost!
              Belisol : ook heel goede ervaringen mee.

              Zorg er zeker voor dat de firma een goed profiel gebruikt!!

              Comment


              • #8
                Re: Al ramen laten plaatsen

                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                AllMetal uit Willebroek.
                Kleine firma, topservice, en beloftes worden nagekomen.
                Dank voor de referentie!
                'k Zal hen maandag contacteren.

                Comment


                • #9
                  Re: Al ramen laten plaatsen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                  Ik heb er spijtig genoeg ervaring mee en het is zelfs zeer slechte ...details ga ik hier niet neerpennen...
                  Nee, die firma komt nooit meer binnen bij mij.... en zou ik zelfs mijn vijanden nog niet aanbevelen
                  Ze kunnen hun firmanaam beter veranderen in KutZers
                  Wel ervaring met 2 andere uit de buurt..

                  Kwadro : was ook iets misgegaan maar die hebben alles op hun kosten zonder morren compleet vervangen en heel goed opgelost!
                  Belisol : ook heel goede ervaringen mee.
                  'k Heb op het Wijde Web ook wat negatieve commentaren gezien over die firma. Maar ben altijd voorzichtig met reviews. Als het goed is, hoort men het niet...
                  Zorg er zeker voor dat de firma een goed profiel gebruikt!!
                  Allmetal maakt gebruik van Reynaers profielen merk ik. 'k Geloof dat deze oké zijn?
                  Noot: Belisol = Profel?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Al ramen laten plaatsen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    In de omgeving van Leuven zit een hele goeie: Allivan (Herent)
                    Maar je kan natuurlijk altijd vragen. Als het de moeite is, kijken ze misschien niet op een beetje afstand.
                    Volgens Googlemaps zo'n 50 km... En met de huidige stand van zaken i.v.m. immobiliteit ga ik die mensen dat niet aandoen.
                    'k Ga eerst eens luisteren bij AllMetal.
                    Toch Dank voor het meedenken!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Al ramen laten plaatsen

                      Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
                      'k Heb op het Wijde Web ook wat negatieve commentaren gezien over die firma. Maar ben altijd voorzichtig met reviews. Als het goed is, hoort men het niet...


                      Allmetal maakt gebruik van Reynaers profielen merk ik. 'k Geloof dat deze oké zijn?
                      Noot: Belisol = Profel?

                      Reynaers profielen zijn volgens mij ook de beste... Belisol gebruikte deze profielen (15j geleden) ook dacht ik....maar kan zijn dat ze zijn overgestapt ondertussen...

                      Comment


                      • #12
                        Al ramen laten plaatsen

                        Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
                        Volgens Googlemaps zo'n 50 km... En met de huidige stand van zaken i.v.m. immobiliteit ga ik die mensen dat niet aandoen.
                        Wat voor redenering is dat?
                        Ik zou vooral betrouwbaarheid van het bedrijf, kwaliteit en prijs laten voorgaan op kilometers.

                        Wij hebben profielen van Reynaers en geplaatst door een bedrijf uit Herentals (45 km).
                        Toen hadden we ook een offerte gevraagd bij een bedrijf in de buurt (5 km) en de keuze was snel gemaakt.
                        Die het verst moest rijden was vriendelijker, veel meer uitleg, de keuze van de klant volgen in plaats van eigen zin op te dringen en ook nog eens 30% goedkoper.

                        En in principe moeten die maar twee of drie keer komen ... eens voor de opmetingen en offerte, eens voor de plaatsing en bij grote projecten misschien nog eens voor de afwerking.
                        En van hoe verder ze komen, hoe meer dat ze opletten dat het van de eerste keer juist is. [emoji16]

                        En of een bedrijf die 50 km wil doen of niet, daar beslissen ze wel zelf over hoor ... dat laten ze anders wel snel weten als je de eerste keer contact opneemt.

                        Trouwens wat is 50 km?
                        Vijf kilometer op de Antwerpse of Brusselse Ring tijdens de spits is erger dan 50 km in de rest van het land. [emoji16]

                        En inderdaad is Reynaers heel goed, ik zou zelf geen andere willen.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Al ramen laten plaatsen

                          Hier (regio 3000) zeer goede ervaringen met Belisol (Leuven), voor ramen en deuren.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Al ramen laten plaatsen

                            Oorspronkelijk geplaatst door BlueInk Bekijk bericht
                            'k Heb op het Wijde Web ook wat negatieve commentaren gezien over die firma. Maar ben altijd voorzichtig met reviews. Als het goed is, hoort men het niet...


                            Allmetal maakt gebruik van Reynaers profielen merk ik. 'k Geloof dat deze oké zijn?
                            Noot: Belisol = Profel?
                            Belisol gebruikt idd Profel profielen, maar daarom zou ik ze niet afschrijven. Vraag gewoon ook prijs bij hen, dan kan je vergelijken.

                            Bij AllMetal heb ik ramen gekocht voor mijn uitbreiding. Naam kregen we van de architect. Prijs was OK, en de man die de zaak komt opmeten is ook de man die nadien de plaatsing leidt samen met een paar plaatsers.
                            Die werkt zeer nauwgezet (als hij een fout maakt, dan moet hij die nadien zelf recht zetten). Hij gaf ook goed technisch advies over de juiste keuze, en dat is niet altijd de duurste.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Al ramen laten plaatsen

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Wat voor redenering is dat?
                              <knip>
                              Eentje gebaseerd op de harde realiteit!
                              Voor een ander project, op dezelfde plaats, stond een firma bijna de helft van de werkdag stil in de file.
                              Na de tweede keer hebben ze aan een "beter geplaatste" concullega gevraagd om het over te nemen.
                              Maar we wijken af...
                              Last edited by BlueInk; 10 december 2018, 12:21.

                              Comment

                              Working...
                              X