Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Net voor de storm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Net voor de storm


    Net op tijd om deze opname te maken vanaf onze vlottende tent. Paar minuten later gingen de hemelsluizen open.



    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Net voor de storm

    Mooi beeld! En je had er wat voor over!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Net voor de storm

      Mooi licht op de oever met een sprekende lucht.

      Comment


      • #4
        Re: Net voor de storm

        Mooi licht, wat zou het geven als de horizon meer in het midden stond. De wolken zouden meer reflecteren in het water denk dat het nog mooier was.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: Net voor de storm

          Mooie gebalanceerde opname qua belichting
          Wel zonde van de lensvertekening

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Net voor de storm

            een zwart/wit en kleuropname in een foto
            Mooi
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Net voor de storm

              mooie foto ,al vind ik persoonlijk iet teveel bewerkt , voor mij komt het groen en de lucht wat raar over ,ook vind ik het eigenaardig dat de lensvertekening blijkbaar alleen in het water te zien is en minder erboven , ik denk minder is meer hier ,want de locatie is prachtig , is geen kritiek hè maar mijn eerlijke commentaar

              Comment


              • #8
                Re: Net voor de storm

                Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                mooie foto ,al vind ik persoonlijk iet teveel bewerkt , voor mij komt het groen en de lucht wat raar over ,ook vind ik het eigenaardig dat de lensvertekening blijkbaar alleen in het water te zien is en minder erboven , ik denk minder is meer hier ,want de locatie is prachtig , is geen kritiek hè maar mijn eerlijke commentaar
                Bedankt voor uw opmerkingen en andere reacties!

                Even nagekeken hoe ik deze bewerkt had:
                Stukje boven en onder er af; Contrast omhoog; Beetje vibrance en het groen een tikje omhoog.

                In het water heb ik de clarity slider wel helemaal naar beneden getrokken, omdat dit te hard overkwam als voorgrond anders.

                That's all. Dus eigenlijk niet zo extreem.

                Foto is op 18mm genomen met een 16-35. Die heeft natuurlijk wat lens vertekening.
                Maar persoonlijk stoort me dit helemaal niet.
                Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                Website - 500px - Instagram

                Comment

                Working...
                X