Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Houten legpuzzel laten maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Houten legpuzzel laten maken

    Dag mensen,

    ik vind niet direct een goed forum om deze vraag te stellen, dus bij voorbaat mijn excuses voor de grote mate van off-topic-heid.

    Ik wil voor mijn zoon een houten puzzel (van mijn ontwerp) laten maken.
    Er zijn duizenden bedrijven die dat doen, maar niemand lijkt te doen wat ik wil, namelijk: een puzzel die minstens 80x120 cm. groot is, met maximum 50 stukken. Heel grote stukken dus. Alle bedrijven bieden die brutoformaten wel aan, maar dan met heel kleine stukjes. Mijn zoon is 3 jaar, het hoogste aantal stukken dat hij tot nu toe aankan zonder verveeld te geraken is 36. Aan een puzzel van 1000 stukjes heb ik niets.

    Ik ben grafisch vormgever en heb kaas gegeten van het op de juiste resolutie aan de juiste afmetingen met afloop aanleveren van een bestand, daar ligt alvast het probleem niet.

    Kan iemand me heel toevallig helpen aan een bedrijf dat zoiets wél doet?

    Alvast heel erg bedankt!

  • #2
    Re: Houten legpuzzel laten maken

    Als je veel tijd hebt, een figuurzaag en jezelf uitleven
    Life is beautiful, take pictures to remember

    Comment


    • #3
      Re: Houten legpuzzel laten maken

      Vroeger nog gemaakt op school, inderdaad gewoon zelf aan de slag met een figuurzaag, is niet zo moeilijk

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Houten legpuzzel laten maken

        Klopt, jongens. Maar geen tijd. Een leuk werkje, maar examens te verbeteren a go go. Noppes dus. Ik zoek echt wel een andere oplossing, anders zou ik hier niet posten.

        Comment


        • #5
          Re: Houten legpuzzel laten maken

          Misschien eens contact opnemen met Ardis uit Maldegem. Die ontwerpen software om op de meest economische manier patronen te snijden uit van alles, wereldwijd. Zelf zullen ze wel de machines niet hebben maar die mannen hebben denk ik voldoende contacten.

          Comment


          • #6
            Re: Houten legpuzzel laten maken

            Misschien eens een knutselatelier bellen. Zou een leuk onderwerp zijn om aldaar met een figuurzaag iets te laten doen.
            Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

            Comment

            Working...
            X