Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's uitwisselen in Flickr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's uitwisselen in Flickr

    Hallo,

    Iemand een idee als onderstaande in Flickr kan en zo ja, hoe het dan moet ?

    Situatie : voor een klant post ik regelmatig fotowerk op Flickr. Ik stuur de link van het bewuste album door naar de klant. Via de link kan de klant op zijn gemak zijn keuze maken.
    Nu is de klant ook Flickr Pro member geworden. Idee zou nu als volgt zijn : ik blijf werk posten op Flickr. Klant zou dan het werk dat hij wil gebruiken voor eigen album, rechtstreeks uit mijn album kunnen halen en overbrengen naar zijn eigen album.
    Is dit mogelijk of niet ? Of moet de klant eerst alles downloaden uit mijn album, en daarna weer uploaden naar zijn eigen album ?

    Mijn idee zou zijn om dit te eventueel te doen via een gesloten Flickr groep tussen ons twee. Vraag is alleen of klant dan foto's uit die groep kan halen om dan in eigen album te plaatsen.

    Alvast bedankt om dit even te bekijken en me eventueel verder te helpen.
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

  • #2
    Re: Foto's uitwisselen in Flickr

    Aangezien SmugMug net Flickr overnam en een hele boel aanpassingen belooft (ondermeer hier te lezen https://www.flickr.com/help/forum/en-us/) zou ik even uitkijken wat ze nog allemaal gaan uitrollen.
    't Is maa een suggestie.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Foto's uitwisselen in Flickr

      Je klant kan volgens mij door de foto's te favorieten zelf een galerij aanleggen met foto's van jou en eventueel van anderen.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Foto's uitwisselen in Flickr

        Evelyn,
        Bedankt voor de tip, we proberen dit alvast eens uit.
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

        Comment

        Working...
        X