Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Circus Piccolini

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Circus Piccolini

    'Als een circusdirecteur touwtje springt'






    'Als zijn vrouw dan het licht uit doet'




  • #2
    Re: Circus Piccolini

    de eerste foto vind ik maar matig (de foto, niet de kunstjes ) maar in de tweede zit heel wat circusmystiek. Technisch niet foutloos (wie zou dit wel kunnen) maar je brengt daar echt de aparte sfeer van de cicuswereld in samen. Knap
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Circus Piccolini

      Bij die eerste ben ik eigenlijk ook enkel fier op de timing. Bij de 2de is het in heel moeilijke omstandigheden, enkel het fakkel licht wat voor veel sfeer zorgt maar ook de concentratie op haar gezicht vind ik wel mooi gevangen

      Comment


      • #4
        Re: Circus Piccolini

        Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
        Bij die eerste ben ik eigenlijk ook enkel fier op de timing. Bij de 2de is het in heel moeilijke omstandigheden, enkel het fakkel licht wat voor veel sfeer zorgt maar ook de concentratie op haar gezicht vind ik wel mooi gevangen
        volledig akkoord met die timing. Wat misschien niet correct overkwam in mijn mededeling : wanneer ik naar de tweede foto kijk, dan sleept die mij direct in de mystiek en de glamour van de circusvoorstelling. Dit beeld loop ik niet voorbij wanneer ik langs een rij loop in een fototentoonstelling. Dit beeld trekt mij aan als een magneet. Wat het eerste niet doet. Vermoedelijk omdat het verlichte publiek en de zichtbare blauwgeschilderde vaten voor mij die speciale sfeer bagatelliseren. Wat natuurlijk niets afdoet van het feit dat je inderdaad het perfecte moment hebt kunnen vastleggen. Mijn bedenkingen betreffen eigenlijk : waar moet ik op letten wanneer ik ook dergelijke beelden wil vastleggen (kinderen, speelplein, ...).
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Re: Circus Piccolini

          Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
          volledig akkoord met die timing. Wat misschien niet correct overkwam in mijn mededeling : wanneer ik naar de tweede foto kijk, dan sleept die mij direct in de mystiek en de glamour van de circusvoorstelling. Dit beeld loop ik niet voorbij wanneer ik langs een rij loop in een fototentoonstelling. Dit beeld trekt mij aan als een magneet. Wat het eerste niet doet. Vermoedelijk omdat het verlichte publiek en de zichtbare blauwgeschilderde vaten voor mij die speciale sfeer bagatelliseren. Wat natuurlijk niets afdoet van het feit dat je inderdaad het perfecte moment hebt kunnen vastleggen. Mijn bedenkingen betreffen eigenlijk : waar moet ik op letten wanneer ik ook dergelijke beelden wil vastleggen (kinderen, speelplein, ...).
          Op emotie moet je letten, volgens mij. Gewoon je camera voor je oog houden en de onderwerpen blijven volgen, als je de kriebel voelt, afdrukken!

          Om on topic te blijven, voor mij de 2de foto, wel nogal veel ruis en omgeving mag donkerder, eventueel een vignet nog toevoegen.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment

          Working...
          X