Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ATB Cross

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] ATB Cross

    Nog twee beelden van het mtb die ik graag had laten zien.














    .
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: ATB Cross

    Geef mij maar de eerste. Een goede Panning ,maar de witte linten trekken toch teveel aandacht.

    Comment


    • #3
      Re: ATB Cross

      De eerste vind ik echt een topper! De witte linten (samen met de wazige toeschouwers) zorgen in dit geval voor extra dynamiek.

      Bij de tweede vind ik de compositie erg goed, maar de belichting is wat minder.
      www.peterwagemans.be

      Comment


      • #4
        Re: ATB Cross

        Eerste: is een mooie panning, maar ik heb het ook moeilijk met de witte linten.
        Tweede: opzetflitser(s) los van je camera? Nummer 190 is de Wim V D en ken ik redelijk goed
        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

        Comment


        • #5
          Re: ATB Cross

          Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
          Eerste: is een mooie panning, maar ik heb het ook moeilijk met de witte linten.
          Tweede: opzetflitser(s) los van je camera? Nummer 190 is de Wim V D en ken ik redelijk goed
          Nee tweede is enkel natuurlijk licht. In het begin van het jaar stond Wim nog naast mij bij de start maar hij was te goed voor die reeks.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Re: ATB Cross

            Oorspronkelijk geplaatst door peter.wagemans Bekijk bericht
            De eerste vind ik echt een topper! De witte linten (samen met de wazige toeschouwers) zorgen in dit geval voor extra dynamiek.

            Bij de tweede vind ik de compositie erg goed, maar de belichting is wat minder.
            Ik volg de mening van Peter over de eerste foto
            http://www.smuttynose.nl

            Comment

            Working...
            X