Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geel op een rij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Geel op een rij

    Nog maar eentje van het voorbije herfstfestijn. De bedoeling was de zon te vangen op het gele gordijn.
    Graag hoor ik wat jullie er van vinden en wat beter kon.








    Bedankt voor het kijken en kritiek.
    Last edited by MarkGS; 22 november 2018, 20:17. Reden: update foto
    Groeten,
    Mark

  • #2
    Re: Geel op een rij

    Berkjes zijn mooi. Hadden de bomen achter geen mooi "groene" kruinen, kan mij voorstellen dat daar nog wel ruimte was om dat in beeld te brengen in plaats van de niet te door ploeteren voorgrond

    Comment


    • #3
      Re: Geel op een rij

      Mooi gezien. Volg wat betreft onder iets af, boven iets bij. Maar dat laatste kan wellicht niet ;-) Maar mooi dus!

      Comment


      • #4
        Re: Geel op een rij

        de zon wordt goed opgevangen door het gebladerte..
        De voorgrond komt echter over als een muur van waarachter het beeld gemaakt werd; er is geen geleidelijke overgang naar de bomen.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Re: Geel op een rij

          Heel mooi van kleur. Misschien was een lager standpunt beter zodat er wat meer aanloop was naar de rij bomen en bovenaan wat meer ruimte kwam. Zou ook mooi in portretstand met bovenaan dan wat meer ruimte.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment


          • #6
            Re: Geel op een rij

            Ik hink ook wat op 2 gedachten met de voorgrond en de berken.
            De berken vechten wat om aandacht met de voorgrond terwijl de gouden gloed vd berken zo mooi aftekenen tegen het donkere bos daarachter dat misschien wat meer ruimte had mogen krijgen.

            Comment


            • #7
              Re: Geel op een rij

              voor mij goed zoals hij is ,stukje voorgrond en dan die mooi belichte berken ,goed zo

              Comment


              • #8
                Re: Geel op een rij

                Eerst en vooral, allen bedankt voor de commentaar.
                Bovenaan meer ruimte geven was niet mogelijk want daar zaten stukken lucht die door de bomen piepten. Dat vond ik niet zo goed.
                Onderaan wat croppen ging wel. Ik heb dat geprobeerd en een update geplaatst. Zo verlies ik natuurlijk wel in de breedte. Weet zelf niet goed wat ik de beste vind. Moet er zelf nog eens een paar keer naar kijken denk ik...
                Groeten,
                Mark

                Comment


                • #9
                  Re: Geel op een rij

                  Ik vind de originele (de bovenste) nog de betere, juist omdat er meer voorgrond is.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Geel op een rij

                    Geef mij ook maar de eerste.
                    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                    Comment


                    • #11
                      Re: Geel op een rij

                      Vind het best mooi zoals ie was..maar te weinig dingen om naar te kijken ...de focus ligt hier enkel in de kleur voor de rest eerder saai....dat is mijn bescheiden mening natuurlijk...

                      Groetjes
                      Freddy
                      https://fredor2.wixsite.com/my-site

                      Comment


                      • #12
                        Re: Geel op een rij

                        Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                        Vind het best mooi zoals ie was..maar te weinig dingen om naar te kijken ...de focus ligt hier enkel in de kleur voor de rest eerder saai....dat is mijn bescheiden mening natuurlijk...

                        Groetjes
                        Freddy
                        Hey Freddy, alle meningen en commentaren worden met evenveel plezier ontvangen en geapprecieerd. Zoveel zielen, zoveel smaken en zienswijzen. Ik hoor ze graag allemaal. Daar kan ik maar van bijleren.

                        En om te reageren op enkele commentaren hierboven, ik vind mijn origineel bij nader in zien toch ook het betere van de twee.
                        Groeten,
                        Mark

                        Comment

                        Working...
                        X