Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wijngaardberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Wijngaardberg

    Gisteren nog maar eens gaan wandelen, ik kan het niet laten met zo'n weer vroeg uit bed en de natuur in.

    Deze keer eens naar de Wijngaardberg in Wezemaal gegaan waar je de ijzerzandsteen nog goed kan waarnemen




    Update


    Er komen er nog meer van de Wijngaardberg.

    Bedankt voor het kijken en commentaar graag, als ik er maar uit leer.
    Last edited by Patricske; 18 november 2018, 13:02.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

  • #2
    Re: Wijngaardberg

    Ik weet niet, het is dwalen van het ene punt naar het ander, waardoor nog meer chaos in de bovenkamer veroorzaakt wordt.

    Ik denk dat je deze plek beter moet leren kennen om er ook maar iets van te kunnen maken.

    Comment


    • #3
      Re: Wijngaardberg

      Mooi strijklicht op de rotwanden.

      Maar qua compositie zegt de opname mij iets minder; afgesneden bomen bovenaan en de schaduwdelen onderaan voegen m.i. weinig toe.
      Als ik scroll tot onder de rots en de foto dus onderaan afgesneden wordt zodat het strijklicht links vanuit de hoek vertrekt, vind ik de opname interessanter.

      Mvg.,
      Smets84.

      Comment


      • #4
        Re: Wijngaardberg

        Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk bericht
        Mooi strijklicht op de rotwanden.

        Maar qua compositie zegt de opname mij iets minder; afgesneden bomen bovenaan en de schaduwdelen onderaan voegen m.i. weinig toe.
        Als ik scroll tot onder de rots en de foto dus onderaan afgesneden wordt zodat het strijklicht links vanuit de hoek vertrekt, vind ik de opname interessanter.

        Mvg.,
        Smets84.
        Update geplaatst
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: Wijngaardberg

          De sfeer zit er wel goed in maar qua compositie kan hij mij ook niet echt bekoren.
          Update voor mij niet beter, vind het groen rond de rots onderaan wel wat hebben in het origineel.

          Comment


          • #6
            Re: Wijngaardberg

            Bedankt allemaal voor jullie constructieve commentaar. Zo zie je maar dat de fotograaf zijn eigen foto's anders bekijkt dan andere. Ik zelf vond het wel een redelijke foto, en ja, ik weet dat zo iets niet makkelijk in beeld te brengen is. Zal in de toekomst zeker rekening houden met de info die dik gekregen heb.
            Op naar de volgende.

            Bedankt allemaal

            Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

            Comment


            • #7
              Re: Wijngaardberg

              Voor mij persoonlijk is de update de betere .

              Mvg.,
              Smets84.

              Comment

              Working...
              X