Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Walk with me

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Walk with me

    Bedankt om te kijken,
    mvg Christophe


  • #2
    Re: Walk with me

    Weer een heel mooi en krachtig beeld. Sterke compo gemaakt met de schaduwen
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Walk with me

      Prachtige in beeld- en omzetting.

      Comment


      • #4
        Re: Walk with me

        Sterke compo en möie omzetting
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Re: Walk with me

          In één woord: Prachtig!

          Comment


          • #6
            Re: Walk with me

            Schitterend. Voor mij een filmisch beeld, je kan er zoveel bij fantaseren.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: Walk with me

              knap licht - dame op de juiste plaats
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Walk with me

                Mooi beeld, maar inmiddels de zoveelste donkere figuur in tegenlicht.
                "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                Comment


                • #9
                  Re: Walk with me

                  Prachtig 👍
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: Walk with me

                    Ik kan mij wel vinden in de voorgaande posts, knap
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Walk with me

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                      Ik kan mij wel vinden in de voorgaande posts, knap
                      yep....
                      www.lensculture.com/nathan-verstraete

                      Comment


                      • #12
                        Re: Walk with me

                        Mooi lijnenspel, krachtig beeld hoor!
                        http://www.dannydemeyer.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Walk with me

                          Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
                          Mooi beeld, maar inmiddels de zoveelste donkere figuur in tegenlicht.
                          Bedankt voor de reacties, wat ik enorm waardeer! Deze comment zette me toch aan om er eens langer over na te denken, en m'n eigen profiel es onder de loep te nemen.
                          En ja, daar zitten best veel silhouetten tussen
                          Na een paar jaar de meeste hoekjes aan de zee te hebben verkend, tot in Frankrijk, is straatfotografie me erg beginnen aanspreken, en dan vooral dit genre, mens/architectuur, met eenzaamheid als thema.
                          Een macro fotograaf neemt ook nog steeds foto's van insecten, met de dauwdruppeltjes erbij, en de enorme bokeh. Beelden die ik al 1000 keer zag, en mooi blijven.
                          Voor mezelf probeer ik landschap/seascape (long exposures met name), archtitectuur en straatfotografie af te wisselen. Dit zorgt voor voldoende afwisseling en uitdaging, hoewel het hier misschien niet zo overkomt.
                          Het type straatfotografie met close ups van mensen, zie ik heel graag, maar is voor mezelf niet m'n ding. Na een paar jaar weet ik wat ik wil en liefst doe, en mag hopen dat mensen dit leuk blijven vinden.
                          Er zullen zeker nog silhouetten volgen, maar ook terug wat zeewerk en architectuur.
                          Bedankt voor de eerlijke mening!
                          vriendelijke groeten,
                          Christophe.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Walk with me

                            Je mag zeker hopen dat mensen dit leuk blijven vinden. Ik heb er inderdaad ook al enorm veel zien passeren.
                            Lang geleden, toen ik nieuw was op dit forum, probeerde ik bij elke foto wel iets te schrijven. Tegenwoordig enkel nog als ik bij een foto blijf stil staan. En als er dan zo'n foto bijstaat waar ik dus niet snel doorklik wilt dit toch wel iets zeggen.

                            Het mag dan al de zoveelste zijn, het is in mijn ogen een pareltje!
                            Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

                            Comment


                            • #15
                              Re: Walk with me

                              Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht
                              Bedankt voor de reacties, wat ik enorm waardeer! Deze comment zette me toch aan om er eens langer over na te denken, en m'n eigen profiel es onder de loep te nemen.
                              En ja, daar zitten best veel silhouetten tussen
                              Na een paar jaar de meeste hoekjes aan de zee te hebben verkend, tot in Frankrijk, is straatfotografie me erg beginnen aanspreken, en dan vooral dit genre, mens/architectuur, met eenzaamheid als thema.
                              Een macro fotograaf neemt ook nog steeds foto's van insecten, met de dauwdruppeltjes erbij, en de enorme bokeh. Beelden die ik al 1000 keer zag, en mooi blijven.
                              Voor mezelf probeer ik landschap/seascape (long exposures met name), archtitectuur en straatfotografie af te wisselen. Dit zorgt voor voldoende afwisseling en uitdaging, hoewel het hier misschien niet zo overkomt.
                              Het type straatfotografie met close ups van mensen, zie ik heel graag, maar is voor mezelf niet m'n ding. Na een paar jaar weet ik wat ik wil en liefst doe, en mag hopen dat mensen dit leuk blijven vinden.
                              Er zullen zeker nog silhouetten volgen, maar ook terug wat zeewerk en architectuur.
                              Bedankt voor de eerlijke mening!
                              vriendelijke groeten,
                              Christophe.
                              Gewoon doen wat je zelf leuk of boeiend vindt, Christophe.
                              Dat het me opviel, wil niet zeggen dat ik het niet mooi vind.
                              "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                              Comment

                              Working...
                              X