Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langs de Hoëgne.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Langs de Hoëgne.



    ISO: 200
    f: 5,6
    1/60
    35mm

    Veel kijkgenot.

  • #2
    Re: Langs de Hoëgne.

    Goede scherpte en belichting, maar persoonlijk vind ik het hoger gekozen standpunt niet werken in dit geval.
    Er zijn geen elementen die mijn blik doorheen het beeld leiden.

    Comment


    • #3
      Re: Langs de Hoëgne.

      Ik mis een uitdaging in de foto. Zo oppervlakkig

      Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: Langs de Hoëgne.

        Het compo vind ik niet denderend, waarom geen portret stand?
        Nu is de foto wel overladen en eigenlijk geen herkenbaar onderwerp, daar had een portret stand de beek/rivier meer tot zijn recht laten komen en hadden we ook meer van de bomen te zien gekregen.
        Wil toch afsluiten met een positieve noot want het kleuren palet spreekt tot de verbeelding en gelukkig geen lange sluitertijd.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Langs de Hoëgne.

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Het compo vind ik niet denderend, waarom geen portret stand?
          Nu is de foto wel overladen en eigenlijk geen herkenbaar onderwerp, daar had een portret stand de beek/rivier meer tot zijn recht laten komen en hadden we ook meer van de bomen te zien gekregen.
          Wil toch afsluiten met een positieve noot want het kleuren palet spreekt tot de verbeelding en gelukkig geen lange sluitertijd.
          Dat was ook meteen mijn eerste gedachte.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Langs de Hoëgne.

            Ik kan in de commentaren wel inkomen, maar met mijn 86 jaar ben ik niet meer geneigd om in het water te gaan staan, laat staan om op mijn buik te liggen.

            Comment


            • #7
              Re: Langs de Hoëgne.

              Respect suske, dat wist ik dus niet, mijn excuses.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Langs de Hoëgne.

                Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
                Ik kan in de commentaren wel inkomen, maar met mijn 86 jaar ben ik niet meer geneigd om in het water te gaan staan, laat staan om op mijn buik te liggen.
                idd dan moet ik toch even chapeau zeggen dat je dit doet !!! wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet akkoord ga met de opmerkingen , maar ik hoop vooral dat ik dan nog evenveel als jou zal kunnen genieten van deze mooie hobby , als ik er nog zal zijn tenminste ,o ja die 100 is dat je streefdoel miss

                Comment


                • #9
                  Re: Langs de Hoëgne.

                  Denk dat het relatief grote diafragma wat onscherpte vooraan heeft gegeven.
                  Daarnaast vind ik het wel een compositie die kan werken maar dan had je imo wat lokaal zonlicht moeten hebben.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Langs de Hoëgne.

                    Bedankt voor de commentaren. Ik ben blij dat ik er nog bij kan zijn.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Langs de Hoëgne.

                      Ben blij dat het water hier water mag zijn,dankzij je sluitertijd!
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Langs de Hoëgne.

                        Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
                        Ik kan in de commentaren wel inkomen, maar met mijn 86 jaar ben ik niet meer geneigd om in het water te gaan staan, laat staan om op mijn buik te liggen.
                        Respect dat u er nog steeds op deze manier van geniet om te gaan wandelen aan de Hougne . wat u misschien kan doen is een stoeltje meenemen dat licht is zonder onrespectvol over te komen. Dan kan u zonder moeite proberen wat lager standpunt foto’s te maken die toch net iets andere beelden opleveren. Succes met de hobby
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment

                        Working...
                        X