Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MacBridge II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] MacBridge II

    The burden of choise



    Bedankt om te kijken.

  • #2
    Re: MacBridge II

    hé ! een tweede versie.
    mea culpa. Als abstract beeld vind ik dit echt knap, maar wil je een herkenning als brug, dan zal er meer brugdek op moeten staan, vrees ik. Sorry dat ik je op een verkeerd spoor zette.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: MacBridge II

      Heeft het hier belang dat het als brug herkend wordt ? Ik vind het niet. Het is gewoon een héél geslaagde foto die prettig kijkt. En je gaat je pas in tweede instantie afvragen wat er eigenlijk op staat, en dan zie je wél dat het een brug is. Als hier toch iets zou op aanmerken, is dat ik het zuivere wit mis. Maar verder: helemaal mijn ding !

      Comment


      • #4
        Re: MacBridge II

        Hetgeen ik als opmerking bij je eerste wou zetten zit hier dus wel veel beter. Ik had dus eigenlijk eerst naar deze moeten kijken.
        Het weglaten vd onderkant (weg etc...) is een goede keuze. Je gaat hier beter tot de essentie vd brug.

        Comment


        • #5
          Re: MacBridge II

          Dank voor de reacties.

          Comment


          • #6
            Re: MacBridge II

            Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
            Heeft het hier belang dat het als brug herkend wordt ? Ik vind het niet. Het is gewoon een héél geslaagde foto die prettig kijkt. En je gaat je pas in tweede instantie afvragen wat er eigenlijk op staat, en dan zie je wél dat het een brug is. Als hier toch iets zou op aanmerken, is dat ik het zuivere wit mis. Maar verder: helemaal mijn ding !
            beste fddent : graag eerst naar de eerste versie kijken en de conversatie daar lezen, dan begrijp je beter waar we het hier over hadden. Beste groeten
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Re: MacBridge II

              Beste CMM, ik heb die discussie ook gelezen en gevolgd, en wil daar geen extra commentaar aan toevoegen. Omstandigheden, moeilijke plaats....allemaal stof voor discussie, maar daar hou ik me buiten.
              Ik vind de tweede foto (of tweede versie als je wil) gewoon veel beter als foto. TS heeft de opmerkingen gelezen en er iets mee gedaan. Top toch ? Mét een mooi resultaat. Voor mij moet dat niet meer zijn. Behalve dan imho misschien wat meer pit, maar dat heeft ook iemand anders al gesuggereerd. Maar het blijft de maker van de foto die het eerste en laatste woord heeft ! Mijn commentaar is dus enkel en alleen positief bedoeld.

              Comment


              • #8
                Re: MacBridge II

                die is geweldig knap zeg ... vind het persoolijk een heel knappe plaat ...mooi lijnenspel ...
                [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

                Comment

                Working...
                X