Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zonder titel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zonder titel

    [IMG]DSCF0901 (2) by Jozef DE Ryck, on Flickr[/IMG]
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

  • #2
    Re: zonder titel

    is de foto dan zo slecht !!! bijna een record wel bekeken maar geen comentaar ??? grts Jozef (nieuwe tuin bij de buren )
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

    Comment


    • #3
      Re: zonder titel

      Neen hoor maar wel afhellend naar links. Commentaren komen minder en minder!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: zonder titel

        Hert valt me mee dat die graafmachine nog steeds aan de rechterkant staat, heuveltje links doet het beeld hellen.

        Het is ook niet, dat er wat "beurt", geen interessante voorgrond en lucht.. blijft er weinig over om naar te kijken. Wat mij betreft had je bij de machine in het beeld moeten gaan liggen, boom op de achtergrond en de bak zodanig gepositioneerd dat het een bedreiging is voor de boom.

        Comment


        • #5
          Re: zonder titel

          Ik begrijp waar je naartoe wil met dit beeld. De sporen leiden je blik verder in de foto.
          Maar het beeld lijkt idd af te hellen naar links. Daarnaast zijn de kleuren en totaliteiten nogal eentonig en dof.

          Mocht er meer helderheid in het beeld zitten en een interessantere lucht, dan sou het veel krachtiger worden.

          Den Beire
          Nikon Z7ii - NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S - NIKKOR Z 85mm f/1.8

          Don't lead me into temptation, I can find the way myself.

          Comment


          • #6
            Re: zonder titel

            beste,
            Ik tracht maximaal te reageren op de foto's die ik te zien krijg, maar toch volgende bedenkingen :
            1. ondanks het feit dat ik dagelijks tracht in te loggen en naar "nieuwe berichten"ga, blijken er toch beelden te zijn die me ontsnappen. Dit viel me op omdat ik soms beelden in de HoF zie die me totaal onbekend voorkomen of omdat er commentaar opduikt over beelden van enige tijd voordien die me ook onbekend lijken (Alzheimer lijkt me nog niet gevonden te hebben hoor)
            2. bij sommige beelden weet ik echt niet wat ik moet zeggen. Soms is het mijn ding niet, soms is het 13 in een dozijn, soms komt er geen boodschap over.
            Hier is het een combinatie van beide : vandaag zag ik dit beeld voor het eerst EN ik had er geen boodschap aan (sorry, maar weet dat dit enkel een eigen en individueel idee is) : ik zie een grondwerker, een boom, een spoor en een hoop aarde. Maar geen relatie -echt of gesuggereerd tussen die afzonderlijke elementen. Welke zinvolle boodschap kan ik dan overbrengen ? Voor u is dit beeld zeker waardevol, anders zou u het niet ingezonden hebben. Voor mij (en alleen mij) als buitenstaander, zit er geen boodschap in.
            Trek het u niet aan : ik, net als anderen kennen de frustratie dat bepaalde inzendingen niet aanslaan. We kunnen er alleen maar uit leren.
            Veel succes verder en sorry voorde lange epistel.
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Re: zonder titel

              Spijtig, Jozef, maar hij is mij ontsnapt. Persoonlijk zou ik er niet op geantwoord hebben omdat het er zaken opstaan die er volgens mijn mening niet bijhoren.Zo zou ik de lelijke kraan er niet bij op zetten en de mijn standpunt wijzigen ziedt de boom op een sterk punt te staan, dan brengen de invoerende lijnen wel iets bij.
              Suske

              Comment


              • #8
                Re: zonder titel

                Ik had hem ook al gezien en wist er ook niets over te denken. De kraan staat inderdaad in de weg, de foto helt af naar links.
                Denk dat we allemaal wel weten hoe frustrerend het kan zijn als een foto geen commentaar krijgt maar met een titel als "geen titel" komt ook niet inspirerend over.
                https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                Comment


                • #9
                  Re: zonder titel

                  bedank voor de commentaren (maar de foto helt af naar links maar is inderdaad echt zo omdat het daar het hoogste punt is van ons dorp (Elversele )want bij helder weer zien wij de kerktoren van Hamme in de diepte staan . en ik gebruik op mijn X-PRO 2 altijd de waterpas en ook de guldensnede lijnen ,grts JOzef
                  Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: zonder titel

                    en ik gebruik op mijn X-PRO 2 altijd de waterpas en ook de guldensnede lijnen
                    mm, dat betekent nog niet dat je beelden altijd evenredig horizontaal staan, het is ook maar een hulp middel


                    en dan hebben we nog horizontaal en visueel horizontaa, ons brein werkt niet altijd evenredig

                    Comment

                    Working...
                    X