Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muffin poging 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Muffin poging 2

    Deze keer een fotosessie met Muffin met een 50mm-objectief. Wat vinden jullie? Is het scherp? Is de bewerking van RAW naar JPG goed gegaan? Kan wel wat positief nieuws gebruiken



    50mm, F2.8, 1/160s, ISO 100.
    Groetjes, Linda

  • #2
    Re: Muffin poging 2

    jammer dan, ik ben in een sadistische bui momenteel; grrr (;>)

    ja, waarom zou dit beeld niet goed zijn ? De DoF ligt keurig rond het dier, de achtergrond is voldoende onscherp. De "verplichte"lichtdriehoekjes in de ogen zijn duidelijk te zien en je kan de krulletjes tellen.
    wil je echt wat critische commentaar, dan zou ik zeggen dat die autobanden achteraan toch niet zo hondvriendelijk overkomen..
    leuk portret.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Muffin poging 2

      tov de vorige vangen de ogen hier in elk geval meer licht - wat voor mij toch wel beter is
      ik denk dat de wenkbrauwen hier ook minder in de weg zitten - door een lager standpunt wellicht
      Beide factoren komen de scherpstelling zeker ten goede
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Muffin poging 2

        volg Peter tof !!! grts Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Re: Muffin poging 2

          Dank jullie CMM, Peter en Jozef. Dus eindelijk een scherpe foto Ben helemaal blij. De meeste foto's waren mislukt... Muffin wilde in het begin ook niet meewerken. Ze zat erbij als een geslagen hond... Totdat er slingers tevoorschijn kwamen. Ze wilden nog een kerstfoto en Muffin vond het leuk:

          Groetjes, Linda

          Comment

          Working...
          X