Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hongerige beer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Hongerige beer

    Canon 5D Mk3 - 600mm - f/8 - 1/1000s - ISO 1250


    Canon 5D MkIII met Canon EF 28-135mm F/3,5/5,6 IS AF, Canon L 28-300mm f/3,5-5,6 IS USM , Canon L EF 16-35mm f/2.8 USM II, Sigma 105mm 2.8 Macro, Canon Speedlite 430 en 580 Ex II met ST-E2

  • #2
    Re: Hongerige beer

    Gezien op een expo in Ninove denk ik
    Mooi - wel expliciet
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Hongerige beer

      Klopt Peter.
      Moeilijk onderwerp blijkbaar in de amateur fotografie.
      Canon 5D MkIII met Canon EF 28-135mm F/3,5/5,6 IS AF, Canon L 28-300mm f/3,5-5,6 IS USM , Canon L EF 16-35mm f/2.8 USM II, Sigma 105mm 2.8 Macro, Canon Speedlite 430 en 580 Ex II met ST-E2

      Comment


      • #4
        Re: Hongerige beer

        Technisch hoogstwaarschijnlijk meer dan ok maar ik kan hier toch niet lang naar kijken!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Hongerige beer

          Ja Sien, dat is wat ik probeer te begrijpen.
          Wat deze foto zekers niet weergeeft zijn de omstandigheden waarin hij getrokken is. Voor de fotograaf roept het veel herinneringen en emoties op omdat de omstandigheden vrij moeilijk waren en de beelden vrij uniek. Maar voor de kijker niet. Alleen heeft nog niemand me expliciet kunnen vertellen waarom deze foto niet "blijft hangen".
          Wegens het bloed? Is het gruwel?
          Canon 5D MkIII met Canon EF 28-135mm F/3,5/5,6 IS AF, Canon L 28-300mm f/3,5-5,6 IS USM , Canon L EF 16-35mm f/2.8 USM II, Sigma 105mm 2.8 Macro, Canon Speedlite 430 en 580 Ex II met ST-E2

          Comment


          • #6
            Re: Hongerige beer

            Alleen heeft nog niemand me expliciet kunnen vertellen waarom deze foto niet "blijft hangen".

            waarom zal dit beeld moeten blijven hangen, het is een van de vele …. welk te bewonderen zijn op het www

            ik zie geen hongerige beer, eerder een die een achter gelaten prooi gevonden heeft en er nu een beetje mee loopt te pielen. Ik ben bang dat je de essentie van het beeld te niet gedaan hebt.

            Comment

            Working...
            X