Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glaswerk + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Glaswerk + update

    https://flic.kr/p/2cCjYMK

    update adhv reacties:
    Last edited by bommasien; 4 november 2018, 09:34.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Glaswerk

    Op zich een mooi onderwek, compo en dergelijke voor een heel mooie grafische foto, maar ik vind 'm technisch niet zo geslaagd. Tenzij het bewust gedaan is, maar dan hou ik er gewoon niet zo van ;-)

    Ik heb de indruk dat er wat scherpte mist, ik vind het geheel wat vlakjes/grijzig en vooral de lucht is vreemd. Die lijkt nogal 'vies'. Veel ruis en vlekkerig. Qua compo had daar ook nog wel iets af gekund.

    Kortom, een beeld met potentie, maar wat mij betreft kan i technisch beter.

    Comment


    • #3
      Re: Glaswerk

      mooi overzichtsstandpunt, en ik zou inderdaad de vensters niet willen kuisen. Met de lucht is inderdaad wat vreemds aan de hand. Door een raam getrokken ?
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Glaswerk

        Oorspronkelijk geplaatst door ESR Bekijk bericht
        Op zich een mooi onderwek, compo en dergelijke voor een heel mooie grafische foto, maar ik vind 'm technisch niet zo geslaagd. Tenzij het bewust gedaan is, maar dan hou ik er gewoon niet zo van ;-)

        Ik heb de indruk dat er wat scherpte mist, ik vind het geheel wat vlakjes/grijzig en vooral de lucht is vreemd. Die lijkt nogal 'vies'. Veel ruis en vlekkerig. Qua compo had daar ook nog wel iets af gekund.

        Kortom, een beeld met potentie, maar wat mij betreft kan i technisch beter.
        Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        mooi overzichtsstandpunt, en ik zou inderdaad de vensters niet willen kuisen. Met de lucht is inderdaad wat vreemds aan de hand. Door een raam getrokken ?
        Niets aan lucht verandert enkel naar zw/wit omgezet. Update geplaatst met dank voor de opmerkingen!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Glaswerk

          De opname doet het goed in het zwart-wit.
          Voor mij de ruimere originele uitsnede, maar de kwaliteit van de lucht doet er wat afbreuk aan.

          Mvg.,
          Smets84.

          Comment


          • #6
            Re: Glaswerk + update

            Heel mooie foto al vind ik dat de symmetrie niet juist is. Het eindpunt van de serres staat niet mooi in het midden.

            Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

            Comment


            • #7
              Re: Glaswerk + update

              Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
              Heel mooie foto al vind ik dat de symmetrie niet juist is. Het eindpunt van de serres staat niet mooi in het midden.

              Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
              dat klopt wel een beetje n naar het einde toe zit er een knik in , ook de lucht is wat te ver doorgedreven waardoor artefarten zijn ontstaan en rare aftekeningen rond de bomen
              voor de rest vind ik de foto wel geslaagd en vooral het zw doet het hier goed

              Comment

              Working...
              X