Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Morning Glory.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Morning Glory.

    Ik dacht, mee doen aan de challenge en dan voor de rest niks van me laten horen : dakanie.

    Dit is een fotootje van op mijn terras, eind oktober, wel vorig jaar. We hebben uitzicht op de vallei van Genève, en het spel van lage wolkenbanden, opkomende zon, vliegvield links van ons, en het ganse stad die zijn soffage aan steekt op een ijskoude ochtend, leverde dit bevreemdende beeld.

    Last edited by Iegienie; 1 november 2018, 13:34.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Morning Glory.

    We kunnen nu al 't een en 't ander lezen maar zo zien we dat beeld niet ...

    In de linklijn de "www" vervangen door "dl" zou wel eens zulk een wonderbaarlijk effect kunnen hebben dat er een gans nieuwe wereld voor ons open gaat
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Morning Glory.

      tsss... eerst zag ik de foto zelf niet, daarna de dl=0 veranderd in dl=1, en toen zag ik hem wel maar jullie niet.
      na je tip heb ik de www in dl veranderd, en hopelijks is het probleem nu opgelost ?

      twas effe geleden he.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Morning Glory.

        haha, de euforie van die overwinning had de grijze massa blijkbaar in de war gebracht

        Ik zie dat beeld nu wel hoor !
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Morning Glory.

          Zie commentaar in uw voorgaande post, zo blijft het boeiend
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Re: Morning Glory.

            Vanop mijn terras zie ik veel aftandse gevels met kadukke afvoerpijpen, wat lager mijn zelfgekweekte laurier en rozemarijn.
            'k Geef toe dat Uw zicht ietwat interessanter is.

            Een zeer intrigerende foto imo. De zwarte boorden onder en boven hebben zoiets van een filmrolletje.
            De foto krijgt daarmee iets filmisch ... om het cryptisch te verwoorden.

            Comment


            • #7
              Re: Morning Glory.

              Wow, was een tijdje geleden maar die fotokes vanop jouw terras zijn toppers!
              grts,
              Raf.

              Comment


              • #8
                Re: Morning Glory.

                Wel mooi maar het ziet er niet echt gezond uit
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Morning Glory.

                  Knap beeld met een mooie sfeer.
                  Groetjes, Herman.
                  Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Morning Glory.

                    dank voor de fijne commentaren. fijn om horen dat de foto gesmaakt wordt.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Morning Glory.

                      De kleuren en de uitsnede maken er inderdaad een bijzonder, bevreemdend maar heel mooi beeld van .

                      Mvg.,
                      Smets84.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Morning Glory.

                        Spijtig dat het beeld zo klein is want zoiets moet je in het groot (of het echt) zien om dat beter te ondergaan. Prachtig licht en een kader kreeg je er zomaar bij.
                        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                        Groeten
                        Kurt

                        Comment


                        • #13
                          Re: Morning Glory.

                          de limieten van deze site he, kurt. niet veel aan te doen. het moment was inderdaad groots. De buurvrouw kwam juist buiten om de kids naar school te sturen en vertelde dat ze dit zicht nog nooit gezien had.

                          dank aan allen voor de fijne comments
                          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                          Comment

                          Working...
                          X