Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto onzichtbaar ???

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto onzichtbaar ???

    Hoi Les,

    Enig idee waarom de foto hier niet zichtbaar is ??
    Ik vind niet zo direct wat ik verkeerd doe.

    Groetjes,
    Pieter.

    Ik dacht, mee doen aan de challenge en dan voor de rest niks van me laten horen : dakanie.

    Dit is een fotootje van op mijn terras, eind oktober, wel vorig jaar. We hebben uitzicht op de vallei van Genève, en het spel van lage wolkenbanden, opkomende zon, vliegvield links van ons, en het ganse stad die zijn soffage aan steekt op een ijskoude ochtend, leverde dit bevreemdende beeld.

    Last edited by Iegienie; 1 november 2018, 13:20.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Foto onzichtbaar ???

    Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
    Hoi Les,

    Enig idee waarom de foto hier niet zichtbaar is ??
    Ik vind niet zo direct wat ik verkeerd doe.

    Groetjes,
    Pieter.

    Ik dacht, mee doen aan de challenge en dan voor de rest niks van me laten horen : dakanie.

    Dit is een fotootje van op mijn terras, eind oktober, wel vorig jaar. We hebben uitzicht op de vallei van Genève, en het spel van lage wolkenbanden, opkomende zon, vliegvield links van ons, en het ganse stad die zijn soffage aan steekt op een ijskoude ochtend, leverde dit bevreemdende beeld.

    probleem opgelost, ik was vergeten de dl=0 in dl=1 te veranderen.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Foto onzichtbaar ???

      Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
      Hoi Les,

      Enig idee waarom de foto hier niet zichtbaar is ??
      Ik vind niet zo direct wat ik verkeerd doe.

      Groetjes,
      Pieter.

      Ik dacht, mee doen aan de challenge en dan voor de rest niks van me laten horen : dakanie.

      Dit is een fotootje van op mijn terras, eind oktober, wel vorig jaar. We hebben uitzicht op de vallei van Genève, en het spel van lage wolkenbanden, opkomende zon, vliegvield links van ons, en het ganse stad die zijn soffage aan steekt op een ijskoude ochtend, leverde dit bevreemdende beeld.





      ik heb www.dropbox vervangen door dl.dropbox
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Foto onzichtbaar ???

        Inderdaad een bevreemdend beeld, geeft wel goed de vervuiling van ons klimaat weer.
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Re: Foto onzichtbaar ???

          Pieter, zelf los ik het nog altijd op door vooraan in de code www te vervangen door dl en acheraan in de code alles te verwijderen achter jpg.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Foto onzichtbaar ???

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Pieter, zelf los ik het nog altijd op door vooraan in de code www te vervangen door dl en acheraan in de code alles te verwijderen achter jpg.
            jip, jip, de fout was inderdaad die www !

            ik was dat vergeten van vroeger, was een tijdje geleden dat ik nog eens op het forum geweest was met een fotootje. kzal proberen het niet meer te vergeten !
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment

            Working...
            X