Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iegenie wint de oktober-Challenge, thema: Herfst. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iegenie wint de oktober-Challenge, thema: Herfst. Proficiat!

    Twee cijfers na de komma hadden we deze maand nodig om het verschil te vinden tussen de inzending van Iegenie (#1) en die van tantine (#2), terwijl Frakske (#3) maar nauwelijks minder punten kreeg.
    Iegenie wint dus met een neuslengte verschil onze herfst-Challenge, die 55 geldige inzendingen bevatte. Proficiat!

    De winnaar krijgt van onze sponsor CeWe een kortingbon van €30,-. De winnende foto wordt door mij voorgedragen voor BD's Hall of Fame van deze week, en zal wellicht ook worden opgevraagd door de Shoot-redactie voor opname in het tijdschrift Shoot.

    Mijn gelukwensen gaan uiteraard naar de top 3, maar tevens naar alle mededingende fotografen. Ik dank ook diegenen die de oproep van filipo gevolgd hebben. Duidelijk meer stemmers dan vorige maanden; de winnende inzending kreeg 40 stemmen, wat toch nog altijd minder is dan de 55 deelnemers, dus filipo's wens blijft van kracht!

    Erg mooie foto's in de herfst-challenge, en een paar nieuwe deelnemers. Sommigen schoppen het meteen erg ver, zoals SVNSSL die de vierde plaats veroverde.

    Ik hoop dat de november-Challenge (thema: Lampen) evenveel mooie inzendingen krijgt. Je kunt meteen aan de slag!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Iegenie wint de oktober-Challenge, thema: Herfst. Proficiat!

    Oeps, dat was even verschieten. Samen met Pascale en Frans op het podium ! wowdie ! Veel ferme foto's deze maand, deze had ik niet zien aankomen.

    Dank je wel LesC voor de goede zorgen, en dank aan de mensen die de stemmen uitgebracht hebben !

    De foto is genomen op de Monte Amiata, tijdens een fotojachtreis in Toscane. Op mijn blogje wat meer achtergrondinformatie en nog wat andere jachttrofeetjes van op die reis :
    Blogje Toscane, van op fotografiepieter.be

    Sommige van die foto's zullen trouwens te zien zijn op het fotosalon van Camera Libra in Lubbeek, op 10 n 11 november !
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Iegenie wint de oktober-Challenge, thema: Herfst. Proficiat!

      proficiat aan de top 3 en die moeite gedaan hebben om deel te nemen

      Comment


      • #4
        Re: Iegenie wint de oktober-Challenge, thema: Herfst. Proficiat!

        Proficiat Pieter !
        En proficiat aan die vele inzenders en stemmers !!!
        Als het zo iedere maand was ...
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Iegenie wint de oktober-Challenge, thema: Herfst. Proficiat!

          Gefeliciteerd Iegenie

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Duidelijk meer stemmers dan vorige maanden; de winnende inzending kreeg 40 stemmen, wat toch nog altijd minder is dan de 55 deelnemers, dus filipo's wens blijft van kracht!
          Inderdaad meer stemmers dan de vorige keer (maar ook meer deelnemers... )
          We zijn de goede weg op maar er kan er nog altijd eentje bij....
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Re: Iegenie wint de oktober-Challenge, thema: Herfst. Proficiat!

            Dikke proficiat Iegenie met je winnende foto, ook aan Tantine en Frakske een proficiat voor hun plaats op het ereschavotje
            Groetjes Katrien
            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

            Comment


            • #7
              Re: Iegenie wint de oktober-Challenge, thema: Herfst. Proficiat!

              proficiat Iegenie! Nog mooier na het lezen van je blog. Dik verdiend...
              al waren er nog veel andere mooie...
              dank aan alle deelnemers en stemmers.
              verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

              Comment


              • #8
                Re: Iegenie wint de oktober-Challenge, thema: Herfst. Proficiat!

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                ... en een paar nieuwe deelnemers. ...
                Euh ... een paar? Ik telde 6 paar fonkelnieuwe deelnemers, Les.

                Bij een thema met vele invalshoeken zien we dilwijls oude bekenden terug opdagen. Zoals daar zijn: diecie (laatste inzending februari 2010) en Marcel Raspoet (laatste deelname juni-juli challenge 2014).


                Goed gewerkt.
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #9
                  Re: Iegenie wint de oktober-Challenge, thema: Herfst. Proficiat!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  Euh ... een paar? Ik telde 6 paar fonkelnieuwe deelnemers, Les.

                  Bij een thema met vele invalshoeken zien we dilwijls oude bekenden terug opdagen. Zoals daar zijn: diecie (laatste inzending februari 2010) en Marcel Raspoet (laatste deelname juni-juli challenge 2014).


                  Goed gewerkt.
                  Ha, Jos! Blij dat je af en toe nog 'ns van je laat horen. Ik weet dat ik op Dataman kan vertrouwen.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Iegenie wint de oktober-Challenge, thema: Herfst. Proficiat!

                    En Iegenie's BD-Challenge foto is ook geselecteerd voor de Hall of Fame van week 44: https://forum.belgiumdigital.com/f39...-a-565171.html
                    Ook hiervoor onze welgemeende gelukwensen!
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment

                    Working...
                    X