Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

potd jaja : zoek de fout ( in de exif)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • potd jaja : zoek de fout ( in de exif)

    Camera: Canon 10D
    lens: Sigma 70-200mm f2.8 EX IF APO
    Flash: Canon 550EF high speed forced activation
    Mode: A
    Focus: Auto
    White balance: Cloudy
    Metering: Evaluative
    ISO: 200
    Shutter Speed: 1/2000sec
    Aperture: F 16.0 - EV-1.0
    Focal length: 500mm
    Quality: 3072 x 2048, jpg - highest quality
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

  • #2
    Re: potd jaja : zoek de fout ( in de exif)

    Had ik ook al gezien, het is niet gemakkelijk om een 70-200 op 500mm te gebruiken
    En die combinatie van iso 200, f16, en 1/2000sec, daarvoor is erg veel licht nodig (werkt de flitser nog bij die sluitertijd?).
    Last edited by Black B@ndit; 10 oktober 2004, 16:07.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: potd jaja : zoek de fout ( in de exif)

      Heel hard aan de zoomring draaien... of nen x2.5 TC

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
      Had ik ook al gezien, het is niet gemakkelijk om een 70-200 op 500mm te gebruiken

      Maar zonder zwansen het feit dat de exif er staat is een van de redenen waarom ik naar de potd's kijk (afgezien dat het meestal mooie foto's zijn)

      Jo.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: potd jaja : zoek de fout ( in de exif)

        Is het daarom dat het model zo'n raar gezicht trekt?

        seppuku.

        Comment


        • #5
          Re: potd jaja : zoek de fout ( in de exif)

          Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
          Is het daarom dat het model zo'n raar gezicht trekt?

          seppuku.
          Neen, dat rare gezicht is omdat die dooie muskusrat in haar rechterhand al serieus aan het stinken is.

          Misschien laat den JaJa die tekst onder zijn POTD gewoon staan en vervangt hij enkel de foto elke avond??

          Comment


          • #6
            Re: potd jaja : zoek de fout ( in de exif)

            Had dit ook opgemerkt...dacht dat die exifwaarden er door een of ander programmaatje automatisch werden bijgevoegd...
            Maar als we dat ook al niet meer mogen vertrouwen....zijn wel zaken die ik opvolg bij een goede opname!
            Ik meen dat jaja ons hier toch een beetje verantwoording schuldig is...worden die waarden dan manueel ingevoerd???
            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
            BD0290BE

            Comment


            • #7
              Re: potd jaja : zoek de fout ( in de exif)

              Hallo,

              De exif-waarden worden idd manueel ingevoerd - en af en toe kan daar al eens een foutje insluipen, waarvoor excuses dus.
              In de toekomst werken we naar een systeem waarbij die waarden automatisch toegevoegd worden - en zijn dergelijke foutjes dus uitgesloten.
              Het moet dus wel degelijk zijn: 200mm ...
              Goed gezien dus.

              Jaja
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #8
                Re: potd jaja : zoek de fout ( in de exif)

                Allez 't is u vergeven. Ge moogt nog wa blijven. Efkes toch.

                Jo.

                Oorspronkelijk geplaatst door jaja
                Hallo,

                De exif-waarden worden idd manueel ingevoerd - en af en toe kan daar al eens een foutje insluipen, waarvoor excuses dus.
                In de toekomst werken we naar een systeem waarbij die waarden automatisch toegevoegd worden - en zijn dergelijke foutjes dus uitgesloten.
                Het moet dus wel degelijk zijn: 200mm ...
                Goed gezien dus.

                Jaja
                A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                Nikon stuff

                Comment

                Working...
                X