Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Station A

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Station A


    Bedankt om te kijken

  • #2
    Re: Station A

    mooie belichting over gans het beeld. Het enige wat ontbreekt is een trein met passagiers op het perron 4, 5 of 6.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Station A

      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      mooie belichting over gans het beeld. Het enige wat ontbreekt is een trein met passagiers op het perron 4, 5 of 6.
      Was juist hetzelfde wat ik dacht. Mooi vastgelegd maar zou mooier geweest zijn met wat leven erin.

      Comment


      • #4
        Re: Station A

        Wat een schitterende afwerking...volg de voorgangers wat betreft leven wel..

        Groetjes
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: Station A

          Ik vind het wel zeer mooi zoals het is, prima belicht en fraaie dieptewerking
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Station A

            Inderdaad heel goed belicht en ik denk een juiste keuze voor diafragma. Kleuren zijn ook goed waardoor je een echte avondsfeer krijgt. Dat er geen leven is te zien, klopt wel met het beeld dat ik heb van stations 's avonds laat in Belgie ;-) Mooi hoor!

            Comment


            • #7
              Re: Station A

              Een wachtende persoon ergens vooraan had er voor mij ook op mogen staan, maar ik had een belichting van 30 sec. ingesteld om de lichtstrepen van de trein vast te leggen, en dan zou die onscherp of misschien helemaal niet te zien zijn. Dacht ik zo.
              Dank iedereen voor de reacties.

              Comment


              • #8
                Re: Station A

                Mooi scherpe foto, maar ik volg mijn voorgangers, er ontbreekt iets. Ook word ik bij het openen van de foto direct naar het (felle) licht in het midden van de foto getrokken en eigenlijk zou ik met de treinsporen moeten mee door de foto genomen worden, misschien ontbreekt die rijdende trein door het beeld
                http://www.photo-patricske.be
                Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                Comment


                • #9
                  Re: Station A

                  Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                  Mooi scherpe foto, maar ik volg mijn voorgangers, er ontbreekt iets. Ook word ik bij het openen van de foto direct naar het (felle) licht in het midden van de foto getrokken en eigenlijk zou ik met de treinsporen moeten mee door de foto genomen worden, misschien ontbreekt die rijdende trein door het beeld
                  Ja, door die felle lamp heb ik getwijfeld om de foto te nemen, maar ben blij dat ik het toch gedaan heb.
                  En die rijdende trein? Het is blijkbaar een spooktrein, maar hij rijdt wel door het beeld hoor.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Station A

                    Prachtige nachtfotografie en belichting
                    De reling in de voorgrond is een beetje storend.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment

                    Working...
                    X