Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nazomer is afgesloten!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De nazomer is afgesloten!

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: De nazomer is afgesloten!

    Ik versta wat je bedoeld met uw titel maar toch had je beter voor een andere gekozen en die afsluitbalk niet in uw compositie opgenomen.
    Voor mij stoort die balk op een onnatuurlijke wijze.
    Fientje, die foto is weer niet scherp met welk diafragma heb je die genomen?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: De nazomer is afgesloten!

      knappe "mind step", maar inderdaad : om die visueel te realiseren had er minstens 1 steunpaal van de bareel zichtbaar in beeld moeten staan en had de afsluiting duidelijker los moeten zichtbaar zijn van de bomen. Vermoedelijk was dit ter plaatse niet realiseerbaar. Maar wat niet is, kan komen. Het idee is er , nu nog het goede bospad vinden.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: De nazomer is afgesloten!

        Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        knappe "mind step", maar inderdaad : om die visueel te realiseren had er minstens 1 steunpaal van de bareel zichtbaar in beeld moeten staan en had de afsluiting duidelijker los moeten zichtbaar zijn van de bomen. Vermoedelijk was dit ter plaatse niet realiseerbaar. Maar wat niet is, kan komen. Het idee is er , nu nog het goede bospad vinden.
        Volg ik volkomen
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment

        Working...
        X