Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avondgloed De Panne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Avondgloed De Panne


    Update volgens de commentaren

    [IMG]DSC_1816.jpg by Georges Van den Bergh, on Flickr[/IMG]
    Last edited by georgesvdb; 9 november 2018, 20:05.
    Groeten
    Georges

  • #2
    Re: Avondgloed De Panne

    Ik zou vanonder een stukje afdoen, zodat die zwarte vlek links onder weg is(vindt die dan nog mooier)

    Comment


    • #3
      Re: Avondgloed De Panne

      aai, met die achtergrond zal de toeristische dienst van De Panne niet gelukkig zijn (eigen schuld, dikke bult zullen we maar zeggen).
      mooi monochromatisch sfeerbeeld.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Avondgloed De Panne

        Ik zou er dan weer vanboven een stukje af doen.

        Comment


        • #5
          Re: Avondgloed De Panne

          Ik kan m De Panne zo niet voorstellen. Is dit dan naar de franse grens toe opgenomen.
          Voor de ene een stuk af van onder, voor de andere van boven, volg dan eens voor u als proef hun gedacht en maak er een lange smalle van.

          Comment


          • #6
            Re: Avondgloed De Panne

            Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
            Ik kan m De Panne zo niet voorstellen. Is dit dan naar de franse grens toe opgenomen.
            Voor de ene een stuk af van onder, voor de andere van boven, volg dan eens voor u als proef hun gedacht en maak er een lange smalle van.
            ik volg suske ivm onnder en boven ,grts Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

            Comment


            • #7
              Re: Avondgloed De Panne

              Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
              Ik kan m De Panne zo niet voorstellen. Is dit dan naar de franse grens toe opgenomen.
              Voor de ene een stuk af van onder, voor de andere van boven, volg dan eens voor u als proef hun gedacht en maak er een lange smalle van.
              Moet toch met een serieuze telelens gemaakt zijn dat door de compressie Dunkerque zo dichtbij ligt. Ik meen de betonstrook te herkennen op het einde van de Duinkerkestraat. Het is inderdaad geen gezellig zicht zo. Voor mij is de foto wat te geel, alhoewel het wel sfeer geeft.
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

              Comment


              • #8
                Re: Avondgloed De Panne

                Wellicht ben je inderdaad in De Panne vertrokken maar ik vermoed dat je al voorbij Bray-Dunes was (toch bijna een uurtje stappen vanuit De Panne) vooralleer je deze foto kon maken... (daar liggen trouwens nog een aantal scheepswrakken die enkel bij hoogtij helemaal onder water liggen)
                Los daarvan volg ik JPR om onderdaan een stuk weg te laten, ik zou zelfs die betonstrook ruim wegcroppen, zodat de horizon op zowat op 1/3 komt, en dat lijkt me heel wat aangenamer om te bekijken. De overwegend gele kleur stoort me absoluut niet, je kunt wel eens zien wat het geeft als je het een ietsiepietse warmer zou afwerken...
                "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                Comment


                • #9
                  Re: Avondgloed De Panne

                  Bedankt voor de commentaren
                  Heb een update geplaatst, de kleuren zijn volgens de WB van de camera, is niks aan veranderd, is met een lens 300m = 450 mm fullframe, en was aan de westzijde van De Panne

                  mvg
                  Georges
                  Groeten
                  Georges

                  Comment


                  • #10
                    Re: Avondgloed De Panne

                    Ik zie hier dat de kleuren zo uit camera komen en 't is nu net de kleur die mij tegenstaat.
                    vriendelijke groeten, Sien

                    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                    Comment

                    Working...
                    X