Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geheugenkaart... wat een prijsverschil

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • geheugenkaart... wat een prijsverschil

    Beste mensen,

    Ik wil me een geheugenkaartje aanschaffen voor een Sony rx10 mark 4 maar wat een prijsverschillen.
    Kan er iemand raad geven welke prijsklasse er voor dit toestel aanbevolen wordt?

    Alvast mijn dank,

    Martin,

  • #2
    Re: geheugenkaart... wat een prijsverschil

    prijsklasse?

    Aan te bevelen sd-tje?
    Sony
    SanDisck

    Let daarbij op type en classe, en dan heb je keuze uit diverse snelheden en gb's
    maar ja misschien dat anderen met andere merken ook tevreden zijn.

    Let op: ook hier gaat veelal op goekoop is duurkoop....

    Comment


    • #3
      Re: geheugenkaart... wat een prijsverschil

      in2lapland, bedankt voor je reactie.
      Ik ben leek en het is altijd meegenomen als mensen met ervaring iets aanbevelen!

      Comment


      • #4
        Re: geheugenkaart... wat een prijsverschil

        Als je enkel losse foto's neemt is elk kaartje goed, maar ga je met 24fps mitrailleren en 4K video opnemen neem dan maar eentje dat snel schrijft.

        Maar kijk de maximum specificaties die de camera aan kan na (bv UHS-II).

        Comment


        • #5
          Re: geheugenkaart... wat een prijsverschil

          Palombian, bedankt voor je reactie

          Ik zie prijsverschillen van 100 tot 300 euro
          http://https://www.fotocoudenys.be/a...heugen-opslag/

          Ik zal me nog eens laten informeren door de verkoper maar ik weet nu toch iets meer. En idd ik zou graag 4K video opnemen en mitrailleren

          Het is me nu toch duidelijk dat het een goeie investering is!

          thx

          Comment


          • #6
            Re: geheugenkaart... wat een prijsverschil