Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar te gaan in de Mechelen regio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar te gaan in de Mechelen regio

    Ik was tot nu meestal bezig met reis of sport fotografie, maar eindelijk (na jaren dat ik woon in Belgie) ik zie dat Belgie is ook interessante voor fotos :-) Zeker in de lente. Dus de vraag. Ik woon in Bonheiden en ik zou echt beginnen te leren waar te gaan fotograferen rond Mechelen (or een beetje verder).

    Dank u.
    I am Italian. Please pardon my Dutch :-)
    Some of my photos at www.pessolano.net

  • #2
    Re: Waar te gaan in de Mechelen regio

    Probeer eens een paar stadswandelingen. Vergeet het Tivoli park en het Vrijbroekpark niet.
    Romboutstoren is een aandachtstrekker, en ook de Dossin kazerne.

    Brouwerij Het Anker kan leuk zijn als je binnen geraakt.

    Comment


    • #3
      Re: Waar te gaan in de Mechelen regio

      Dank u!
      I am Italian. Please pardon my Dutch :-)
      Some of my photos at www.pessolano.net

      Comment


      • #4
        Re: Waar te gaan in de Mechelen regio

        En je hebt ook de dierentuin Plankendael vlakbij! BelgiumDigital organiseert bijna jaarlijks een shooting day in Plankendael, op de 1ste of 2de dag van het nieuwe jaar! Met nieuwjaarsreceptie.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Waar te gaan in de Mechelen regio

          Dat is mooi! Ik was veel te druk in the laatste jaren om meer actief te zijn wanneer thuis, deze shooting day ga ik proberen te doen :-)
          I am Italian. Please pardon my Dutch :-)
          Some of my photos at www.pessolano.net

          Comment


          • #6
            Re: Waar te gaan in de Mechelen regio

            Je kan veel halen uit de toeristische dienst van Mechelen zelf hoor !
            En als je verder hoehelt met "wandelroutes mechelen" ben je ook al een paar dagen, weken loopzoet.

            Tenslotte is gewoon even doorheen Mechelen lopen en kijken naar alle richtingen en dit 4x vaak een verademing voor het oog. Een doodgewone schoenveter aan een electriciteitspaal is voor een fotograaf vaak al een uitdaging om daar iets interessants van te maken.
            Rombouts moet je wel niet bezoeken want vuil en vooral veel stellingen binnenin. De toren dat wel.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: Waar te gaan in de Mechelen regio

              dank u
              I am Italian. Please pardon my Dutch :-)
              Some of my photos at www.pessolano.net

              Comment

              Working...
              X