Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Idyllisch

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Idyllisch

    Alle tips, opmerkingen of commentaar zijn zeker welkom want ik wil graag bijleren. Bedankt om te kijken

    [IMG]DSC_0719 by Margaux Vanhaute, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Idyllisch

    Prachtige foto met mooie herfstkleuren en mooie diepte.
    Groetjes, Herman.
    Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

    Comment


    • #3
      Re: Idyllisch

      Mooie compo, maar ik denk dat de lucht wat uitgebrand is. Ik zie geen details meer in de luvht

      Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: Idyllisch

        Alhoewel de kleuren niet echt natuurgetrouw lijken past het wel bij de sfeer. Misschien moet je je eens een polarisatiefilter aanschaffen want de lucht is toch nog steeds veel te wit. Als het kwam door mist dan mag hij toch wel nog wat donkerder.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: Idyllisch

          Hoe meet je het licht?
          Je bent toch redelijk verkeerd bezig hoor want de lucht is zo goed als helemaal uitgebrand.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Idyllisch

            Mooi beeld met fijne diepe tinten.
            De lucht is inderdaad nogal witjes, maar er zijn "erger" dingen mogelijk.
            Ik denk dat vanuit de oorspronkelijke opname nog best wel wat meer te halen is.
            "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

            Comment


            • #7
              Re: Idyllisch

              Mooi beeld met veel potentie. Maar zoals al gezegd, lucht is veel te wit. Ik denk ook, zoals Dushi zegt, dat er vanuit de RAW (tenminste, als je die hebt) nog wel wat te halen valt.

              Comment


              • #8
                Re: Idyllisch

                Mijn oog valt op dat mooie eilandje in het meer, persoonlijk vind ik nu dat er wat te veel op de foto staat.
                Ik hoop dat je nog foto's hebt vanaf beneden aan de oever, ik zie al een beeld voor met met alleen dat eilandje en het kerkje verderop in de achergrond..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment

                Working...
                X