Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezicht vanuit de Torrent Neuf in Zwitserland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Gezicht vanuit de Torrent Neuf in Zwitserland

    Tijdens de vakantie wat geëxperimenteerd met het uit de hand nemen van stereofoto's met de Samsung S8 smartphone... Niet allemaal gelukt natuurlijk, maar deze springt er een beetje uit. Gebruik je red/cyan brilleke.



    groetens, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Gezicht vanuit de Torrent Neuf in Zwitserland

    Dat hij er uit springt kan ik mij voorstellen maar of dat positief is? Ik vind het geen fraaie foto. Vreemde compositie met zo'n boom voor mijn neus. De kleurtjes van het landschap zelf vind ik wel mooi en rechts vind ik de beplanting ook boeiend vastgelegd. Ik moet wel zeggen dat ik nog moet Googelen wat stereofoto's zijn. Gr. Henriëtte
    http://jonggolde.nl

    Comment


    • #3
      Re: Gezicht vanuit de Torrent Neuf in Zwitserland

      Kun je dan niet beter reageren ná het googelen Henriëtte??
      Dergelijke foto's ontlenen hun kracht aan het diepte-effect, en als je dat niet ziet of kunt zien (zonder brilletje) kun je ook niet oordelen.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Gezicht vanuit de Torrent Neuf in Zwitserland

        En jij denkt dat iedereen dergelijk stom brilletje liggen heeft, ik heb er eentje op de zolder en ik ga het niet speciaal zoeken.
        Waar is het om te doen, om de techniek of om het beeld ? Dat beeld zal met brilletje ook geen hoge toppen scheren.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Gezicht vanuit de Torrent Neuf in Zwitserland

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          En jij denkt dat iedereen dergelijk stom brilletje liggen heeft, ik heb er eentje op de zolder en ik ga het niet speciaal zoeken.
          Waar is het om te doen, om de techniek of om het beeld ? Dat beeld zal met brilletje ook geen hoge toppen scheren.
          Daar heb ik begrip voor, maar om dan door je eigen 'gebrek' een foto te gaan afkammen, dat vind ik wel vreemd.
          Allee dan, het gaat weer goed met BD...
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment

          Working...
          X