Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's importeren in lightroom cc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's importeren in lightroom cc

    Hallo,

    Ik heb mijn foto's nu in een soort boomstructuur staan:maak een jaartal aan en daarin dan weer submappen per datum. Ging prima in lightroom om zo te importeren. Vandaag omgegaan naar lightroom cc en probeer ook hier te importeren, maar de mappen worden zo blijkbaar niet geladen.
    Iemand een idee?


    Bedankt alvast

  • #2
    Re: foto's importeren in lightroom cc

    Effe aanvullen wat ik al gevonden heb:
    Je kan mappen en albums maken. Dus van alle jaren dat ik fotografeer heb ik de jaartalmap gemaakt. Dan moet je blijkbaar het album aanmaken in cc (de naam dus) en dan de foto's die op je pc staan in de gelijknamige map inladen. je begrijpt dat dit "arbeidsintensief" en omslachtig is. Ben dus op zoek naar een manier om dit heel wat sneller te laten verlopen.

    Comment


    • #3
      Re: foto's importeren in lightroom cc

      Je kan de catalog toch laden van één versie in een andere? Dan heb je meteen alles terug.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: foto's importeren in lightroom cc

        Lightroom CC werkt niet met de catalog van Lightroom Classic CC (de volledige versie).
        De foto's die je wenst te importeren in Lightroom CC moeten in collecties staan.
        Deze collecties kan je synchroniseren (importeren naar Lightroom CC) door op het dubbele pijltje te klikken voor de naam van de collecties.
        Niet vergeten op het driehoekje te klikken naast je naam in de hoofdbalk van Lightroom Classic CC (alleen zichtbaar als je met de cursor naast je naam staat) en daar "Syns withLigtroom CC" activeren.
        Het oog en niet het toestel bepaalt de kwaliteit van een foto.

        Comment

        Working...
        X