Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

¨Late Summer Feelings¨

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] ¨Late Summer Feelings¨

    *



    .

  • #2
    Re: ¨Late Summer Feelings¨

    Hmmm ik had niet verwacht je naam hierboven te zien staan fotodan. Ziet er naar mijn beschijden mening platgeflitst uit (sorry als dit te negatief klinkt). Niet echt in harmonie met de achtergrond. Die natte huid is natuurlijk wel een hel om mee te werken.
    Ik had nooit verwacht echt negatief te zijn op één van jouw foto's maar ik vind het in ieder geval de minst geslaagde foto die ik van jou ooit al gezien heb. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
    Ik zal door deze foto in ieder geval niet minder fan van je werk worden hoor . Je blijft volgens mij één van de beteren op dit forum waardoor deze redelijk negatieve post mij nog moeilijker ligt om te schrijven.
    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

    Comment


    • #3
      Re: ¨Late Summer Feelings¨

      Voor mij is het (flits)licht wel mooi in evenwicht met ondergaande zon.
      Die glinstertjes op de benen storen me niet
      knap gedaan
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: ¨Late Summer Feelings¨

        Goh, platgeflitst zou ik het niet noemen, maar persoonlijk vind ik zulke foto's ook wat onnatuurlijk lijken door de combinatie van flits en tegenlicht. Er is evenwel geen andere oplossing. Het is ook niet meteen mijn favoriet maar wat niet wil zeggen dat ik zou kunnen wat jij doet.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: ¨Late Summer Feelings¨

          Iedereen bedankt voor de feedback !

          @ ijshockeyfreek: van een plat geflitste foto had ik toch een ander idee in gedachte ?

          Maar goed, ik zit hier nog steeds om bij te leren, en graag zou ik dan een fotootje van jou hand zien, hoe jij het doet met een
          model, als je recht tegen de zon in een foto maakt, en met de zon in beeld natuurlijk ! en eventueel met technische uitleg erbij... ben benieuwd

          D.

          Comment


          • #6
            Re: ¨Late Summer Feelings¨

            Ik vind hem knap, foto kan zo in een P-magazine. Het gele kleedje past perfect bij het blauwe water en de horizon, de kleurtemperatuur van de flits is warm (ik vermoed met een gel), de zon bij in beeld gebracht zonder last te hebben van flare. Mooi.

            Comment


            • #7
              Re: ¨Late Summer Feelings¨

              Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
              Iedereen bedankt voor de feedback !

              @ ijshockeyfreek: van een plat geflitste foto had ik toch een ander idee in gedachte ?

              Maar goed, ik zit hier nog steeds om bij te leren, en graag zou ik dan een fotootje van jou hand zien, hoe jij het doet met een
              model, als je recht tegen de zon in een foto maakt, en met de zon in beeld natuurlijk ! en eventueel met technische uitleg erbij... ben benieuwd

              D.
              Ik zal het zeker eens proberen al zal het bij de komende temperaturen waarschijnlijk niet onmiddelijk in het water zijn, en misschien is het net de weerkaatsing in de natte benen die mij stoort. Zal het sowieso later ook eens in het water proberen want wil het zeker eens testen.
              Ik zeg niet dat het makkelijk is, en zeker niet dat ik het beter kan. Ik zeg wel dat ik zo'n hoog niveau van je gewoon ben en deze in mijn ogen (gellukig zo te zien enkel in mijn ogen) onder je gewoonlijk niveau valt. Maar dit is en blijft een persoonlijke mening.
              Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

              Comment


              • #8
                Re: ¨Late Summer Feelings¨

                Knap dat je weer andere horizonten opzoekt, het resultaat mag zeker gezien worden
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: ¨Late Summer Feelings¨

                  De kleurencombinaties zijn subliem in deze compo. Fotograferen is veel meer dan techniek!

                  Comment


                  • #10
                    Re: ¨Late Summer Feelings¨

                    Boekjesmateriaal inderdaad.
                    Niet makkelijk, zo recht tegen de zon, met de zon dan nog in beeld
                    Groetjes,
                    Dominic

                    Comment


                    • #11
                      Re: ¨Late Summer Feelings¨

                      Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                      Boekjesmateriaal inderdaad.
                      Niet makkelijk, zo recht tegen de zon, met de zon dan nog in beeld

                      inderdaad ...mooi gedaan, mooie kleurencombinatie, geflitst uiteraard maar niet plat...en staat/stond zeker dergelijk beeldmateriaal in de boekskes die gretig door menig mannenhanden gingen/gaan ;-)
                      www.lensculture.com/nathan-verstraete

                      Comment

                      Working...
                      X