Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rust roest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] rust roest

    Zou een Type 16 uit 1908 van de Belgische Spoorwegen kunnen zijn maar ik ben het niet zeker.

    [IMG]DSC_7042 by Raf Strobbe, on Flickr[/IMG]

    Bedankt voor het kijken,

    Raf.

  • #2
    Re: rust roest

    De diagonale opbouw van het beeld spreekt me wel aan, maar het is maar een algemeen beeld. Hier zou men met wat geduld en zoekwerk prachtige detail foto’s kunnen maken.

    Comment


    • #3
      Re: rust roest

      Oorspronkelijk geplaatst door suske100 Bekijk bericht
      De diagonale opbouw van het beeld spreekt me wel aan, maar het is maar een algemeen beeld. Hier zou men met wat geduld en zoekwerk prachtige detail foto’s kunnen maken.
      Dit is inderdaad een algemeen beeld van deze oude loco (met nog enkele andere oude loco's en dienstwagens erachter). Vooraan was er ook nog eentje aangekoppeld. Het was dus wat paswerk om zoveel mogelijk deze stoomloco in beeld te krijgen zonder andere storende elementen.
      Detailfoto's heb ik ook genomen zoals van de aandrijfwielen. Ik zal deze misschien ook nog wel eens posten. Hier was het de bedoeling deze type 16 (?) in zijn geheel te tonen en ik koos dit perspectief om er wat diepte in te stoppen.
      grts,
      Raf.

      Comment


      • #4
        Re: rust roest

        Mij gedachte was eerder, geef 'm wat ruimte zodat i in z'n omgeving beter tot zijn recht komt. Maar als je zegt dat er nog een aan vast zat vooraan, begrijp ik je keuze. Gezien de omstandigheden dus, niet slecht!

        Comment

        Working...
        X