Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diepvrieskast met icemaker ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Diepvrieskast met icemaker ?

    Ik vroeg me af of dit bestaat ? Kan direct zo geen vinden.

    Onze huidige diepvries is ook bijna EOL en vermits we geen koelkast met een icemaker kunnen plaatsen ( inbouw en te weinig ruimte ), is een diepvrieskast met een icemaker misschien een oplossing ?

    Edit: ik heb het hier dus wel degelijk over een diepvrieskast, dus een rechtstaand model dat enkel en alleen vriest.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Diepvrieskast met icemaker ?

    diepvries + ijsblok machine

    Comment


    • #3
      Re: Diepvrieskast met icemaker ?

      Met elke diepvries bruikbaar. [emoji16]


      Heb je een waterleiding in de buurt van de diepvries?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Diepvrieskast met icemaker ?

        Je kan ook een gewone vriezer kopen en dan nog een ijsblokjesmachine, die zijn niet zo duur: https://www.lidl-shop.be/nl-BE/searc...nnel=hyb_nl_BE
        Laat die ijsblokjesmachine een paar uur draaien, daarna steek je de ijsblokjes in de vriezer, als de voorraad bijna op is, dan maak je nieuwe ijsblokjes.
        Als je in de zomer (of op een herfstdag zoals vandaag) een "tuinfeestje" (of barbecue) hebt, dan zet je de ijsblokjesmachine naast de drankjes waarvoor je ijs nodig hebt...

        Een tijdje geleden heb ik zo'n ijsblokjesmachine gerepareerd (het mechanisme voor de ijsblokjes blokkeerde soms), zo'n klein apparaat maakt al redelijk veel ijsblokjes per uur (je moet er alleen maar op tijd vers water ingieten).
        Last edited by Black B@ndit; 13 oktober 2018, 15:46.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Diepvrieskast met icemaker ?

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Met elke diepvries bruikbaar. [emoji16]


          Heb je een waterleiding in de buurt van de diepvries?
          Een beetje voorbijgestreefd, maar inderdaad de gemakkelijkste oplossing voor hen die geen Amerikaanse koelkast kunnen plaatsen. Hier hebben wij dat wel, maar in Frankrijk trekken wij zelfs onze plan met plastiekzakjes verkrijgbaar in de warenhuizen en die je vult met water. Het water loopt dan in de compartimentjes. Dit alles gaat dan uiteraard in de diepvries.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment

          Working...
          X