Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Steeg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De Steeg

    Een steegje in Dublin. Wat er allemaal gebeurt weet ik niet. Ik passeerde daar de volgende dag nog eens om wat foto's te nemen maar toen was er een hoog oplopende ruzie tussen twee mannen bezig en ik ben er dus maar stilletjes vandoor gegaan.

    Twee foto's kort na elkaar gemaakt maar met totaal verschillende instellingen en nabewerking.
    Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste om de sfeer daar weer te geven. Maar ik ben benieuwd of die wel meevalt en daarom de tweede met kortere sluitertijd en zonder die wazigheid.

    [IMG]DSC_6749 by Raf Strobbe, on Flickr[/IMG]

    [IMG]DSC_6750 by Raf Strobbe, on Flickr[/IMG]

    Bedankt voor het kijken,

    Raf.

  • #2
    Re: De Steeg

    Ik verkies zeker de eerste maar er mag nog wel wat meer contrast in voor mij. Het is ook iets wat ik graag uitprobeer.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: De Steeg

      Ik ga ook voor de eerste!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: De Steeg

        2de zie ik niet helaas
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #5
          Re: De Steeg

          Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
          2de zie ik niet helaas
          Ik had niet verwacht dat er nog reacties zouden gekomen zijn. De tweede versie was een gewoon all-over scherpe versie, zowel de steeg als de personen door een korte sluitertijd. Maar zowel ikzelf als de twee fotografen die hierop reageerden vonden de eerste versie (die blijven staan is) veruit de betere. Vandaar dat ik die verwijderde. Als je er op staat zet ik die terug.

          Comment


          • #6
            Re: De Steeg

            Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
            Ik had niet verwacht dat er nog reacties zouden gekomen zijn. De tweede versie was een gewoon all-over scherpe versie, zowel de steeg als de personen door een korte sluitertijd. Maar zowel ikzelf als de twee fotografen die hierop reageerden vonden de eerste versie (die blijven staan is) veruit de betere. Vandaar dat ik die verwijderde. Als je er op staat zet ik die terug.
            Nee hoor, mss volgende keer gewoon laten staan?

            Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
            portfolio en workshops:
            https://www.bennybulke.com/

            Comment


            • #7
              Re: De Steeg

              Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
              Nee hoor, mss volgende keer gewoon laten staan?

              Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

              OK.
              Maar een andere reden was dat er waarschijnlijk in dat steegje dingen gebeurden die men beter niet publiek laat zien en op die tweede foto kon je tenminste één van die personen herkennen.
              Dat was ook de reden van de onscherpte in het beeld om die sfeer weer te geven. Maar blijkbaar komt dat niet goed over gezien de weinige reacties? Wat vind je er trouwens zelf van?

              Comment


              • #8
                Re: De Steeg

                Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
                OK.
                Maar een andere reden was dat er waarschijnlijk in dat steegje dingen gebeurden die men beter niet publiek laat zien en op die tweede foto kon je tenminste één van die personen herkennen.
                Dat was ook de reden van de onscherpte in het beeld om die sfeer weer te geven. Maar blijkbaar komt dat niet goed over gezien de weinige reacties? Wat vind je er trouwens zelf van?
                Eerlijk gezegd mijn ding niet, erg weinig bij wazige fotos dat ik het knap vind...
                Daarmee dat ik mij de scherpe foto afvroeg, maar snap het wel hoor

                Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                portfolio en workshops:
                https://www.bennybulke.com/

                Comment

                Working...
                X