Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laaghangende mist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Laaghangende mist

    [IMG]Laaghangende mist by Eddy Meulemans, on Flickr[/IMG]

  • #2
    Re: Laaghangende mist

    Die strepen en lijnen in de mooie lucht zijn wel een spelbreker. Zijn het condensstrepen van vliegtuigen? Misschien kun je er wat van wegclonen?
    De voorgrond is ook wat aan de donkere kant. De foto roept wel een koude ochtendsfeer op.

    Comment


    • #3
      Re: Laaghangende mist

      die vliegtuigen zijn inderdaad spelbreker in het sfeerbeeld. Al wat onder de oranje luchtlaag zit roept een heel andere sfeer op : rust, mystiek, eeuwigheid, wat geheimzinnigheid.
      Wachten op een volgende staking van de verkeersleiders of bagagepersoneel en een nieuwe poging wagen ? (;>)
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Laaghangende mist

        Het is de afgelopen week niet normaal hoeveel condensstrepen er van vliegtuigen in de lucht te zien is, ik schrok er ook van, gewoon overdreven
        Voor de ene zijn die strepen mooi maar mij kan het zeker niet bekoren, ik laat het soms om een foto te maken als er teveel strepen in de lucht zijn
        Ook hier in deze opname zijn die strepen niet echt mooi te noemen en verknoeien het beeld toch wel
        Zonde want voor de rest zit er een mooie opname in

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Laaghangende mist

          Die koeien in de mist vind ik wel goed, de vliegtuiguitlatingen zijn wat jammer ...
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Laaghangende mist

            Ik volg wel wat betreft die strepen. Wel een hele mooie sfeer, je voelt de ochtendkou bijna.

            Comment

            Working...
            X