Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herkenrode, 7:30 AM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Herkenrode, 7:30 AM






  • #2
    Re: Herkenrode, 7:30 AM

    beste, 63 kijkers en geen reactie. Jammer, maar begrijpelijk voor mij : ook ik weet niet goed wat ik hier moet van denken, laat staan zeggen. Als reeks vind ik dit niet slecht : na de laatste foto voel je de sfeer wel die er op dat moment heerste. Bekijk je de beelden individueel, dan ben ik minder enthousiast : het eerste beeld bevat naar mijn mening veel te veel lucht en zou volgens mij krachtiger overkomen mocht het aan de bovenkant eindigen iets boven de horizontale vliegtuigtrack. Ook al besef ik dat je dan die maan kwijt bent. In het tweede beeld vind ik (naar mijn smaak) de donkere delen te donker en daardoor gaat wat structuur en dus sfeer verloren. Op de derde foto had ik het riet liever scherp gehad en het dorp desnoods wat minder.
    Maar zoals je weet : les goûts et le couleurs ...
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Herkenrode, 7:30 AM

      Ik ben het volledig met cmm eens...

      Groeten
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Herkenrode, 7:30 AM

        Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        beste, 63 kijkers en geen reactie. Jammer, maar begrijpelijk voor mij : ook ik weet niet goed wat ik hier moet van denken, laat staan zeggen. Als reeks vind ik dit niet slecht : na de laatste foto voel je de sfeer wel die er op dat moment heerste. Bekijk je de beelden individueel, dan ben ik minder enthousiast : het eerste beeld bevat naar mijn mening veel te veel lucht en zou volgens mij krachtiger overkomen mocht het aan de bovenkant eindigen iets boven de horizontale vliegtuigtrack. Ook al besef ik dat je dan die maan kwijt bent. In het tweede beeld vind ik (naar mijn smaak) de donkere delen te donker en daardoor gaat wat structuur en dus sfeer verloren. Op de derde foto had ik het riet liever scherp gehad en het dorp desnoods wat minder.
        Maar zoals je weet : les goûts et le couleurs ...
        Ik snap waarom er geen reacties komen. Het is een topic waar je aan de hand van een reeks foto's een verhaal wil/gaat vertellen. Dit kunnen allerlei onderwerpen bevatten. Deze reeks zie ik niet dadelijk een verhaal in. Nu wil het juist lukken dat ik deze plek zeer goed ken en de TS had misschien in dit verhaal wat meer kunnen vertellen over het gebouw en voor wat het gebruikt word. De andere foto's van de omgeving horen dan volgens mij weer meer thuis in het onderdeel landschappen. Just my 2 cents zou Dama zeggen...

        Als je schiet..schiet dan raak. Gr Schoonspikke
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Herkenrode, 7:30 AM

          Oorspronkelijk geplaatst door Jacobs Pascal Bekijk bericht
          Ik snap waarom er geen reacties komen. Het is een topic waar je aan de hand van een reeks foto's een verhaal wil/gaat vertellen. Dit kunnen allerlei onderwerpen bevatten. Deze reeks zie ik niet dadelijk een verhaal in. Nu wil het juist lukken dat ik deze plek zeer goed ken en de TS had misschien in dit verhaal wat meer kunnen vertellen over het gebouw en voor wat het gebruikt word. De andere foto's van de omgeving horen dan volgens mij weer meer thuis in het onderdeel landschappen. Just my 2 cents zou Dama zeggen...

          Als je schiet..schiet dan raak. Gr Schoonspikke
          Pascal, ik ken deze locatie ook zeer goed, ik ben namelijk in de buurt opgegroeid, misschien ben ik je er al eens tegengekomen
          Maar met deze reeks wilde ik niet een verhaal over de gebouwen vertellen maar meer een gevoel van die ochtend overbrengen. Met de mist over de velden en de opkomende zon was het een speciaal moment.
          Nog eentje uit die reeks (maar die niet hierin past vind ik) is deze:

          Comment


          • #6
            Re: Herkenrode, 7:30 AM

            Mag ik eens tegendraads doen en zeggen dat ik die eerste wel leuk vind met die open blauwe hemel erbij?

            Comment


            • #7
              Re: Herkenrode, 7:30 AM

              Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
              Mag ik eens tegendraads doen en zeggen dat ik die eerste wel leuk vind met die open blauwe hemel erbij?
              Aaah, eindelijk eens een liefhebber van verticale panorama's

              Comment

              Working...
              X