Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Joker in the pack

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] The Joker in the pack

    The Adicts zijn al van in de jaren 70 actief in de Britse punk scene. Ze zijn altijd een buitenbeentje geweest met hun op 'A clockwork orange' gebaseerde uiterlijk. 'The joker in the pack' is telkens een van de hoogte punten op hun concerten. Wat vinden jullie er van?

    1





    2




    3


  • #2
    Re: The Joker in the pack

    Die eerste vind ik knap behalve het uiterst rechterdeel.
    2 en 3 zitten wat verkeerd van kleur en belichting.

    Comment


    • #3
      Re: The Joker in the pack

      Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
      Die eerste vind ik knap behalve het uiterst rechterdeel.
      2 en 3 zitten wat verkeerd van kleur en belichting.
      Die eerste kan ik misschien nog wat bij snijden (rechts en onderaan) De andere 2 hebben inderdaad last van moeilijke kleuren door de podium belichting maar dat hoort er toch een beetje bij.
      Kan je wat meer zeggen over wat je minder vind aan de belichting? Bij beide is voor mij op mijn pc en gsm de zanger wel goed belicht.

      Comment


      • #4
        Re: The Joker in the pack

        Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
        Die eerste kan ik misschien nog wat bij snijden (rechts en onderaan) De andere 2 hebben inderdaad last van moeilijke kleuren door de podium belichting maar dat hoort er toch een beetje bij.
        Kan je wat meer zeggen over wat je minder vind aan de belichting? Bij beide is voor mij op mijn pc en gsm de zanger wel goed belicht.
        Het bijsnijden zou ik eens proberen,
        Wat er mis is met de belichting zie ik ook niet.
        2de foto , een groene spot, logisch dat het groen overheerst. Het wit oogt wat rood, maar is dit verkeerd?
        Bij foto's met gekleurd licht is het altijd moeilijk om de kleur te beoordelen.

        3de foto, Zanger is goed belicht en achtergrond met drummer staat er ook op. Ook hier moeilijk iets te zeggen over kleuren.

        Voor mij prima ;-)

        Comment


        • #5
          Re: The Joker in the pack

          Mooi reeksje dat een goed beeld geeft.
          De kleuren zijn eigen aan de concertbelichting - ergens logisch dat de witbalans voortdurend wijzigt - maar dat is ook sfeer
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: The Joker in the pack

            Dank u voor de reacties.
            Bij die laatste vind ik het fijn dat ik de kaart nog in beeld heb maar ze zit wel net voor die spots waardoor ze niet voldoende opvalt.

            Comment

            Working...
            X