Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slovenië - Lasko

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Slovenië - Lasko

    Update in zwart/wit


    Origineel

    Last edited by TomBelgium; 30 september 2018, 19:40.

  • #2
    Re: Slovenië - Lasko

    Spijtig van het harde licht wat hier toch een beetje een spelbreker is, maar uiteraard kan je op vakantie niet altijd ergens op bepaalde tijdstippen zijn
    Mooie diepgang dankzij het weggetje

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Slovenië - Lasko

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Spijtig van het harde licht wat hier toch een beetje een spelbreker is, maar uiteraard kan je op vakantie niet altijd ergens op bepaalde tijdstippen zijn
      Mooie diepgang dankzij het weggetje

      grts
      Sieg
      Kan helemaal volgen. Eeen stevige omzetting naar zwart wit met en wat filters in de lucht kan dan nog wel is redding bieden. Omdat de focus van je beeld helemaal rechts ligt zou ik er een centimeter of vier langs links afdoen, ofwel dat eerste golfje.
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: Slovenië - Lasko

        Mooie diepe compo , maar het harde licht speelt de opname parten. Ik heb de indruk dat het zelfs het harde 'tegenlicht' is. De wolkenformaties zijn dan ook redelijk overbelicht .
        Deze compo zou het m.i. beter doen bij zijdelings zonlicht of tijdens het gouden uur, maar ik veronderstel dat je die locatie wellicht en passant bezocht, dus een ander tijdstip kon misschien niet mogelijk geweest zijn.

        Ik volg dan verder de vorige commentaren i.v.m. een zwart-witomzetting. Ik zou in dit geval zeker een omzetting proberen

        Mvg.,
        Smets84

        Comment


        • #5
          Re: Slovenië - Lasko

          Getracht om te zetten naar zwart/wit. Jullie idee?

          Comment


          • #6
            Re: Slovenië - Lasko

            Erg mooie compo ! Het licht was inderdaad je bondgenoot niet.
            Ik hou het toch op de kleurenversie
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment

            Working...
            X