Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overname van Foto Konijneberg door Camera Expres?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Overname van Foto Konijneberg door Camera Expres?

    Kamera Express neemt zijn concurrent Foto Konijnenberg over. Door de overname kan de fotowinkel verder uitbreiden, zowel met fysieke winkels als met webshops in verschillende Europese landen. Kamera Express nam eerder al FOKA over.
    2 x Nikon Z6 met wat glas
    www.janvanginkel.be

  • #2
    Re: Overname van Foto Konijneberg door Camera Expres?

    Als dat bericht klopt, dan is er in Turnhout binnenkort een Kamera-Express in plaats van een Foto Konijnenberg.
    De prijzen van beiden zijn doorgaans vergelijkbaar, hopelijk stijgen de prijzen niet omdat er een grote concurrent wegvalt...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Overname van Foto Konijneberg door Camera Expres?

      Vroeger altijd bij Konijnenberg gekocht. Tot dat er wat verkopers kwamen met minder kennis van zaken. Dan ben ik overgestapt naar Grobet.
      Al moet ik toegeven mijn Nikon Z6 die heb ik in pre-order besteld bij Camera-Expres.(beste deal)
      Wel omdat zij ook een winkel hebben op de Boomsesteenweg te Wilrijk en ik toestel daar kan afhalen.
      Maar is de eerste keer dat ik daar koop ben benieuwd naar hun service?
      2 x Nikon Z6 met wat glas
      www.janvanginkel.be

      Comment


      • #4
        Kamera express koopt foto Konijnenberg

        Kamera Express neemt Foto Konijnenberg over. Directeur Harold Konijnenberg van het familiebedrijf uit Den Ham treedt toe tot de directie van Kamera Express.

        Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Re: Overname van Foto Konijneberg door Camera Expres?

          Oorspronkelijk geplaatst door Nimbus Bekijk bericht
          Vroeger altijd bij Konijnenberg gekocht. Tot dat er wat verkopers kwamen met minder kennis van zaken. Dan ben ik overgestapt naar Grobet.
          Al moet ik toegeven mijn Nikon Z6 die heb ik in pre-order besteld bij Camera-Expres.(beste deal)
          Wel omdat zij ook een winkel hebben op de Boomsesteenweg te Wilrijk en ik toestel daar kan afhalen.
          Maar is de eerste keer dat ik daar koop ben benieuwd naar hun service?
          hun service is niet slecht maar de kennis van hun personeel kan echt niet op tegen die van Grobet
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: Kamera express koopt foto Konijnenberg

            Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
            Kamera Express neemt Foto Konijnenberg over. Directeur Harold Konijnenberg van het familiebedrijf uit Den Ham treedt toe tot de directie van Kamera Express.
            Zie ook hier.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Kamera express koopt foto Konijnenberg

              Moderator Note: Topic van Heembeek in ChitChat samengevoegd met eerder aangemaakte topic van Nimbus in Algemeen, waar dit topic ook thuishoort.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Kamera express koopt foto Konijnenberg

                Algemeen word de informatie van Tweakers.net "au serieus" genomen.
                Camera Express heeft ook een groter assortiment in huis en qua prijzen vallen ze echt goed mee.
                Maar dat ze hun prijzen zullen opslaan daar geloof ik niet in want Art&Craft heeft ook hele goede prijzen, soms zelfs beter dan Konijn.
                Opsturen is bij A&C geen enkel probleem en dat wordt gratis geleverd.
                Ik heb er huishoud artikelen besteld en s' anderendaags werden die prompt aan de deur afgeleverd.
                Dus Camera Express zou een verkeerde beslissing nemen met hun prijzen omhoog te laten rijzen.
                Hopelijk nemen ze de winkel in Turnhout ook over.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Kamera express koopt foto Konijnenberg

                  Ik ben al op bezoek geweest bij Camera Express - en de onzin die ik van die ene verkoper gehoord heb - maken dat ik hoop daar nooit enige service van nodig te hebben. De man die mij bediende toen had me gevraagd waarmee ik fotografeerde - hij heeft duidelijk opgemerkt dat ik absoluut niet gediend was van de sprookjes van die blaaskaak van een nederlander die daar zogezegd de grote expert aan't uithangen was.
                  Dus als't kan koop ik lenzen en camera's dus ergens anders - ook al is het assortiment breed en de prijzen vrij behoorlijk. Accessoires met weinig ondersteuning - dat koop ik daar nog wel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kamera express koopt foto Konijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Hopelijk nemen ze de winkel in Turnhout ook over.
                    Dat zal wel de bedoeling zijn bij zo'n overname, meer verkooppunten zorgen voor een grotere verkoop (op voorwaarde dat de verkooppunten niet te dicht bij elkaar liggen, want dan wordt de verkoop verdeeld over twee of meer verkooppunten).
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kamera express koopt foto Konijnenberg

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Dat zal wel de bedoeling zijn bij zo'n overname, meer verkooppunten zorgen voor een grotere verkoop (op voorwaarde dat de verkooppunten niet te dicht bij elkaar liggen, want dan wordt de verkoop verdeeld over twee of meer verkooppunten).

                      Ja, ik zou niet liever hebben dan dat ze de konijn in Turnhout overnamen want waar kunnen we elders heen hier in onze streek.

                      Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
                      Ik ben al op bezoek geweest bij Camera Express - en de onzin die ik van die ene verkoper gehoord heb - maken dat ik hoop daar nooit enige service van nodig te hebben. De man die mij bediende toen had me gevraagd waarmee ik fotografeerde - hij heeft duidelijk opgemerkt dat ik absoluut niet gediend was van de sprookjes van die blaaskaak van een nederlander die daar zogezegd de grote expert aan't uithangen was.
                      Dus als't kan koop ik lenzen en camera's dus ergens anders - ook al is het assortiment breed en de prijzen vrij behoorlijk. Accessoires met weinig ondersteuning - dat koop ik daar nog wel.
                      Een verkoper is geen technieker natuurlijk en het zijn de techniekers die instaan voor de service.
                      Toch een beetje kort door de bocht om een winkel te kelderen.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kamera express koopt foto Konijnenberg

                        Art&Craft heeft er trouwens ook een nieuwe concurrent bij want in Gent dichtbij Art&Craft heeft KameraExpress ook een store geopend.
                        https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kamera express koopt foto Konijnenberg

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ief Bekijk bericht
                          Art&Craft heeft er trouwens ook een nieuwe concurrent bij want in Gent dichtbij Art&Craft heeft KameraExpress ook een store geopend.
                          Dat is dan heel jammer te noemen want één van de twee zal uiteindelijk het onderspit moeten delven in de prijzen oorlog.
                          En als we dan een soort monopolie krijgen doen ze met de prijzen wat ze maar willen.
                          De leuze van A&C is dat ze even goedkoop zijn als de goedkoopste in ons land.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kamera express koopt foto Konijnenberg

                            die zaak in wilrijk...was dat niet foto rubens? hadden ook een winkel ooit op de Leien in antwerpen. vroeger vroeger

                            ik ben al in veel winkels geweest...Grobet is voor mij de beste. en voor studio materiaal is dat Servix in aartselaar
                            Last edited by ineedair; 30 september 2018, 21:42. Reden: typo error
                            My Website : http://www.ineedair.org
                            Music / Painting / Motion Graphics / Image
                            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kamera express koopt foto Konijnenberg

                              ik dacht dat Rubens op een anderer plaats in Wilrijk was
                              Albums
                              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                              Comment

                              Working...
                              X