Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lago Iseo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Lago Iseo

    --> www.brandnewimage.be <--

  • #2
    Re: Lago Iseo

    Fraaie plaat ! Mooie compositie en natuurlijk superkleurtjes op de wolken.
    Ik heb het niet geprobeerd, maar door het licht aan de linkerkant, word ik naar mijn gevoel in de verkeerde kijkrichting gestuurd, dus zou ik de mogelijkheid om te spiegelen eens bekijken.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Lago Iseo

      Mooie locatie met veel potentieel, knap met die zachte kleurtjes in de lucht
      Denk dat op deze locatie wel een toppertje te maken valt als het water wat hoger staat

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Lago Iseo

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        Fraaie plaat ! Mooie compositie en natuurlijk superkleurtjes op de wolken.
        Ik heb het niet geprobeerd, maar door het licht aan de linkerkant, word ik naar mijn gevoel in de verkeerde kijkrichting gestuurd, dus zou ik de mogelijkheid om te spiegelen eens bekijken.
        Interessant gegeven, meen het. Gaan bij iedere persoon de ogen van links naar rechts (door het leerproces van het lezen)? Dan zit je met deze foto goed in de Arabische landen.
        Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
        www.pixeldude.be
        www.flickr.com/photos/139672558@N07

        Comment


        • #5
          Re: Lago Iseo

          Sommige foto's zie ik meteen voor me in ZW.
          Dit is zo een foto.
          "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

          Comment


          • #6
            Re: Lago Iseo

            Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
            Sommige foto's zie ik meteen voor me in ZW.
            Dit is zo een foto.
            Ik zie ze eerder door een roze ipv een zwarte bril ... maar ik begrijp je volkomen.
            je zou wel eens gelijk kunnen hebben dat het in zw een topper kan worden. Brand, omzetten naar zw en met de kleurenschuiver spelen?
            Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
            www.pixeldude.be
            www.flickr.com/photos/139672558@N07

            Comment


            • #7
              Re: Lago Iseo

              Mooie sfeer in de lucht en boeiend onderwerp. De voorgrond (kiezelstrand) is een beetje vis noch vlees.
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

              Comment


              • #8
                Re: Lago Iseo

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Fraaie plaat ! Mooie compositie en natuurlijk superkleurtjes op de wolken.
                Ik heb het niet geprobeerd, maar door het licht aan de linkerkant, word ik naar mijn gevoel in de verkeerde kijkrichting gestuurd, dus zou ik de mogelijkheid om te spiegelen eens bekijken.
                ik volg helemaal
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Lago Iseo

                  Mooie plaat en compositie. Gespiegeld kijkt de foto aangenamer.
                  Groeten Andre

                  Comment

                  Working...
                  X