Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW Gs metalica

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] BMW Gs metalica


  • #2
    Re: BMW Gs metalica

    Ik zou deze foto liever in abstract zien. De metaalstructuur is tegelijk zo onecht en fascinerend dat het super lijkt. Er is wel één grote fout begaan. Er is een ovaal rond de motor getrokken, of geborsteld, om hem op te lichten. Het valt bij kenners veel te veel op (reeds bij mij en ik ben nog geen doorwinterde programmakenner). Jammer. Je kan beter eerst met een selection brush in combinatie met een refiner aan het werk, maar dat vraagt heel wat meer werk.
    Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
    www.pixeldude.be
    www.flickr.com/photos/139672558@N07

    Comment


    • #3
      Re: BMW Gs metalica

      in feite was dit een flitsoefening.
      De motorfiets is op verschillende plaatsen geflits geweest (telkens een andere foto) en zo samen bewerkt in 1 beeld.

      Comment


      • #4
        Re: BMW Gs metalica

        Oorspronkelijk geplaatst door jancarbon Bekijk bericht
        in feite was dit een flitsoefening.
        De motorfiets is op verschillende plaatsen geflits geweest (telkens een andere foto) en zo samen bewerkt in 1 beeld.
        Dat verklaart de oplichtende omgeving, flitsen vanuit verschillende posities. Wat heb ik geleerd? Ideaal voor het onderwerp maar minder goed voor de omgeving. De betere oplossing vinden zal niet zo makkelijk zijn of misschien kan je de achtergrond een constante en voldoende belichting geven door enkele lampen te plaatsen? Dan flits je vanuit verschillende hoeken op het onderwerp en blijft de achtergrond egaal belicht.
        Het leven is een illusie ... maar wel eentje die waard is om geleefd te worden.
        www.pixeldude.be
        www.flickr.com/photos/139672558@N07

        Comment


        • #5
          Re: BMW Gs metalica

          Mooi gedaan hoor maar de omgeving schiet zijn doel voorbij.
          Eerder een foto in een straat of op een plein of op een industrieel gebied nemen.
          Maar de belichting van het onderwerp vind ik heel goed gelukt.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: BMW Gs metalica

            Wel een goed idee met spectaculair maar niet natuurlijk ogend resultaat
            Ik denk dat het samenvoegen van de foto's snel en onzorgvuldig is gebeurd
            Volgens mij is daar meer uit te halen als je daar meer tijd insteekt
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: BMW Gs metalica

              Proficiat met je experiment in de HoF !
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: BMW Gs metalica

                Proficiat met je HOF
                Groeten Andre

                Comment


                • #9
                  Re: BMW Gs metalica

                  Je had misschien beter ook de zijkoffers gemonteerd, of voor de foto de topkoffer gedemonteerd. Een GS is veel mooier zonder topkoffer.

                  (Rij zelf met een GS Adventure)
                  Peter
                  2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                  gspep.smugmug.com & steendorp.info

                  Comment


                  • #10
                    Re: BMW Gs metalica

                    Proficiat met je HOF!

                    Comment

                    Working...
                    X