Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vinyl vloer als achtergrond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vinyl vloer als achtergrond

    Hallo, weet er iemand als je een vinyl vloer ook als achtergrond kan gebruiken of gaat dit weerkaatsen? Heeft er iemand ervaring mee? Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Vinyl vloer als achtergrond

    Gewoon gebruiken....heb een witte en zwarte en geen reflectie....Falcon Eyes of Lastolite.....ook goed te reinigen....niet goedkoop maar papier scheurt en kreukt....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Vinyl vloer als achtergrond

      U bedoelt vinyl op rol - terwijl de schrijver vermoedelijk bedoelt het vinyl dat als vloerbedekking kan dienen. Dat zou kunnen werken, maar hoe ga je dat omhoog houden? Dat materiaal is een stuk dikker en zwaarder - zodat je het bijna zeker moet bevestigen tegen de muur.

      Ik zou alvast eerst testen met er hard op te flashen met een flits om de weerkaatsing te beoordelen van de grondbedekking voor de vraagsteller daar veel tijd in gaat stoppen - dat gaat alvast een indicatie geven of 't kan of niet.

      Let trouwens op met oude vinyl's als vloerbedekking - er zijn er bij met asbestvezels in verwerkt.

      Comment


      • #4
        Re: Vinyl vloer als achtergrond

        vinyl ( vloer ) is een te harde , blinkende vloer met een flash, weinig goeds mee te maken. ge ziet de spot van de flash er in staan.

        Comment


        • #5
          Re: Vinyl vloer als achtergrond

          Als je een goede (witte) achtergrond wil dan ga je best voor een materiaal dat goed reflecteert maar wel zeer diffuus is zodat er geen glans in zit. Erg wenselijk is ook dat het niet geweven is of structuur zou bevatten. Het probleem van het gewicht is al aangekaart. wil je bv op 3 meter breed werken dan gaat dat serieus wat wegen om ook nog eens 2,7 meter hoog te gaan.
          Praktisch is het ook nog zaak om een materiaal te vinden dat in de wagen kan voor als je op verplaatsing wil. Gemakkelijk kan opstellen ALLEEN En het mag niet kreuken wil je het opvouwen.
          Als je dan weet dat je voor nog geen 100 euro dit kan vinden in de betere fotozaak dan vraag ik mij af waarom je in godsnaam op zoek zou zijn naar een alternatief.
          Ale ja, dat is wat ik er van denk. Ik zou geen vinyl gebruiken dat moet dienen als vloerbekleding.

          Comment

          Working...
          X